کد خبر: ۶۴۲۷۵
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۸

وزیر اخراج استادان را تکذیب کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالیکه حداقل سه تن از اساتید ممتاز و باسابقه دانشگاه‌ تهران در رشته‌های علوم سیاسی، اخیرا از کار برکنار شده‌اند، وزیر علوم دولت نهم این مسئله را تکذیب کرد. به گزارش آفتاب، «محمد مهدی زاهدی» وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری که در حاشیه بازدید از صندوق رفاه دانشجویان با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، در خصوص اخراج این اساتید باسابقه اظهار داشت: هیچ دانشگاهی قصد اخراج اساتید را ندارد. 

وزیر علوم در عین‌حال گفت: تا این لحظه هیچ دانشگاهی قصد اخراج اساتید را ندارد، مگر اینكه بر اساس ضوابط و قوانین و تشخیص كمیته انضباطی اساتید ، برخی از اساتید اخراج شوند! 

تکذیب خبر اخراج اساتید مشهور دانشگاه تهران از سوی زاهدی در حالی صورت می‌گیرد که پیش از آن دکتر حسین بشریه، دکتر سعید شاهنده، دکتر هادی سمتی و دکتر میرجلال‌الدین کزازی طی احکام جداگانه‌ای از طرف آیت‌الله عمید زنجانی رئیس دانشگاه تهران از کار خود برکنار شده‌اند. 

این اخراج‌ها در حالی صورت می‌گیرد که چندی پیش روزنامه دولتی «ایران» از استخدام 5400 مدرس جدید دانشگاه خبر داده بود، که بسیاری از صاحب‌نظران، این خبر را یک زمینه‌سازی برای اخراج یا بازنشستگی اساتید باتجربه اما منتقد دولت دانستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۸۷/۰۶/۱۱
0
0
وقتي يك ........ رييس بشود چه انتظار ميرود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین