کد خبر: ۶۵۰۰۶
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۷:۴۵
عضو شورای مرکزی کارگزاران :

وظیفه احزاب جلوگیری از تخلفات دولت‌ها است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به انتقاد «علیرضا ذاکر» رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و مشاور احمدی‌نژاد از احزاب،‌ گفت: «مچ‌گیری از دولت هیچ اشکالی ندارد زیرا جلوگیری از تخلفات و اعمال خلاف قانون دولت‌ها وظیفه احزاب است». 

«هدایت آقایی» در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود: «احزاب هم باید از اقدامات خلاف دولت‌ها مچ‌گیری کنند و هم باید در جهت اصلاح آنها بکوشند». 

وی ادامه داد: «در مجموعه دولت نهم بدبینی بسیار زیادی به احزاب وجود دارد اما مسئولان کنونی فراموش کرده‌اند که این دولت خود دارای یک حزب است که تنها تفاوتش با احزاب دیگر در بی‌شناسنامه و پنهانی عمل کردن است». 

آقایی با بیان اینکه «احزاب اصولگرا تندترین انتقادات را نسبت به دولت‌های سازندگی و اصلاحات داشتند»، اظهار داشت: «دولت نهم نباید از احزاب بترسد بلکه باید آگاه باشد که احزاب نورافکن‌هایی هستند که به زوایای تاریک آنها و به منظور اصلاح امور می‌تابند». 

عضو ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان با تأکید بر اینکه «مچ‌گیری احزاب از دولت هیچ اشکالی ندارد»، گفت: «دلیل حملات گسترده دولت نهم به احزاب و مطبوعات نیز نگرانی از روشن کردن نقاط ضعف توسط آنها است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین