کد خبر: ۷۰۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۱

لاریجانی: با قالیباف و رضائی به فکر ایجاد تشکیلات هستیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ علی لاریجانی در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اين‌كه گفته شده است كه شما و آقاي قاليباف و رضايي به فكر ايجاد تشكيلاتي در اين ايام هستيد، گفت: اين مساله را نفي نمي‌كنيم و به فكرش هستيم، اما هم‌اكنون كه زمان انتخابات است وقت اين موضوع نيست. 


 به گزارش ایسنا،لاريجاني امروز در جمع خبرنگاران در دانشگاه الزهرا افزود: گاهي در كشور ما با حضور احزاب مخالفت مي‌شود. من نمي‌دانم كساني كه اين مسايل را بيان مي‌كنند آيا فكري در جهت ايجاد جايگزيني هم براي احزاب و گروه‌هاي سياسي دارند يا نه. 

وی افزود: برخي فكر مي‌كنند حركت‌هاي پوپوليستي مفيد است اما بايد توجه داشت كه اين حركت‌ها وقتي كه كسي نخواهد كار مدني عقلاني انجام دهد بايد مورد بحث قرار گيرد.

وي افزود: اگر هر جريان سياسي يك تابلوي مدون داشته باشد هم مردم درست انتخاب مي‌كنند و هم نزاع و درگيري‌ها از بين مي‌رود. در اين راستا مي‌توان به تربيت كادر هم پرداخت.
لاريجاني افزود: گاهي ديده‌ام برخي رجال سياسي با حالت تنفر نسبت به تشكيلات سياسي صحبت مي‌كنند و مي‌گويند احزاب دستاورد تجدد و غرب است و ما بايد به سنت‌هاي خود رجوع كنيم. ما اگرچه اين مساله را نفي نمي‌كنيم كه احزاب از شرق و غرب به وجود آمده‌اند اما بايد توجه داشت كه هر چيزي كه از غرب به وجود آمده است را نمي‌توان نفي كرد. 

وی همچنین در مورد بحث حضور خود در انتخابات گفت: آيت‌الله يزدي به عنوان دبير جامعه مدرسين، نامه‌اي را به من مرقوم فرمودند كه ضمن سپاسگزاري از ايشان بايد بگويم كه من در حال فكر كردن در اين زمينه هستم؛ چرا كه دوستان ما در تهران نيز نظر داشتند كه من از طرف تهران كانديدا شوم. با اين حال در حال پي‌گيري هستم و نتيجه‌ي پي‌گيري خود را در روزهاي آينده اعلام مي‌كنم. 

نماينده‌ي رهبری در شوراي عالي امنيت ملي هم‌چنين در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اين‌كه آيا شما در بحث سرليست شدن با دكتر حدادعادل اختلافي داشته‌ايد يا نه؟ گفت: من هيچ اختلافي با ايشان ندارم. 

وي هم‌چنين در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اين‌كه گفته شده است كه شما و آقاي قاليباف و رضايي به فكر ايجاد تشكيلاتي در اين ايام هستيد، گفت: اين مساله را نفي نمي‌كنيم و به فكرش هستيم، اما هم‌اكنون كه زمان انتخابات است وقت اين موضوع نيست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین