کد خبر: ۷۲۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۲:۰۶
حمیدی:

هیات‌های اجرایی اعمال سلیقه نکنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هوشنگ حمیدی نماینده سنندج در مجلس هفتم گفت: « ابهاماتی در مورد عملکرد هیات‌های اجرایی وجود دارد که احتمال اعمال سلیقه وجود دارد و بهتر است وزارت کشور در این موارد به خوبی نظارت کند تا در انتخابات و اعلام نتایج اتفاقات خاصی رخ ندهد».

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس هفتم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در خصوص فضای انتخابات مجلس هشتم گفت: «طبیعتا در بحث تبلیغات مشارکت کردن یا نکردن مردم تاثیری نخواهد داشت ولی تاثیر جزیی خواهد داشت».

حمیدی افزود: «تهییجی در دوره‌های گذشته ایجاد می‌ شد بیشتر به دلیل نصب عکس و پوستر کاندیدا بود ».

وی اظهار داشت: «اما بیش از تبلیغات باید به این مساله توجه کرد که عملکرد مجلس هفتم و دولت نهم فضای سیاسی را چگونه آماده کرده است؟ به نظر می‌رسد در برخی مناطق استقبال خوبی از انتخابات صورت خواهد گرفت».

نماینده سنندج گفت: «در جاهایی که وضعیت اقتصای عمرانی، سیاسی رشد یافته و به مشکلات مردم رسیدگی شده استقبال مناسبی از انتخابات شده است».

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی تصریح کرد: «درست است محدود کردن کاندیداها در تبلیغات شور و حال انتخاباتی را کمتر کرده ولی به نظر می‌رسد در این دوره مردم با پیگیری از عملکرد کاندیداها گزینه‌های بهتری را انتخاب کنند».

نماینده سنندج گفت: «حضور کاندیدا در بین مردم و به نمایش گذاشتن قدرتشان در عملی شدن شعارهایشان نیز از خوبی‌ها قانون جدیدی می‌توان دانست».

حمیدی در پایان افزود: «البته ابهاماتی در مورد عملکرد هیات‌های اجرایی وجود دارد که احتمال اعمال سلیقه وجود دارد و بهتر است وزارت کشور در این موارد به خوبی عمل کند تا در انتخابات و اعلام نتایج اتفاقات خاصی رخ ندهد». 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین