کد خبر: ۷۵۴۵۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

خبری برای بازنشستگان/ امشب جیب بازنشسته‌ها پر پول می‌شود؟

از قرار معلوم سازمان تامین اجتماعی به زودی مبلغ نهایی عیدی بازنشستگان (پاداش پایان سال ۱۴۰۰) را ابلاغ می‌کند.
خبری برای بازنشستگان/ امشب جیب بازنشسته‌ها پر پول می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

دو روز پیش اعلام شد که شنیده‌ها حاکی است که سازمان تامین اجتماعی ظرف امروز تا ۲ روزه آینده مبلغ نهایی عیدی بازنشستگان (پاداش پایان سال ۱۴۰۰) را ابلاغ می‌کند.

با این احتساب با توجه به گذشت دو روز از اعلام این خبر به نظر می‌رسد که امروز مبلغ نهایی عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شود.

گفته می‌شود پرداخت عیدی احتمالا پس از پرداخت کامل مستمری‌های بهمن ماه که واریز آن‌ها از ۲۰ بهمن آغاز شده، انجام می‌شود.

مبلغ عیدی که پایان سال به حساب بازنشستگان واریز می‌شود با در نظر گرفتن همسر مبلغ ثابت ۴ میلیون ریال و بابت هر فرزند تحت تکفل مبلغ ثابت یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعمال می‌شود؛ بنابراین عیدی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی که هیئت دولت مصوب کرده است، مبنای عیدی است و حداقل تا ۵۵۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

برخی منابع می‌گویند که با توجه به اینکه مستمری‌های بهمن ماه تا پایان این ماه واریز می‌شود، این احتمال وجود دارد که سازمان تامین اجتماعی عیدی مستمری‌بگیران خود را در اسفند ماه پرداخت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
0
6
این کجاش خبر خوبیه چهار روزه عیدی مشخص شده هی امروز و فردا میکنین تا هفته پیش رییس تامین اجتماعی می‌گفت به محض اینکه یکشنبه هیبت دولت عیدی را اعلام بکنند ما سریع واریز میکنیم حالا هی امروز و فردا می‌کنه تا بسه سر برج خیلی زرنگین بخدا فقط خبرهای چرت وپرت میدیند هرروز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
0
9
بعید میدانم. برخی دوستان خرجشان زیاد است و بازنشسته و مستمری بگیر را به نوعی زیادی و اضافه نگاه میکنند. پس خود را محق میدانند در پس انداز روز مبادای آنها دست برده چاله چوله‌های دیگر را رفع و رجوع کنند. تا نفس این موی سپید کردگان در میان چرخهای اقتصاد مملکت را نگیرند، آرام نمیگیرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
1
6
متأسفانه به زنان مستمری بگیر که خودشان در واقع امر سرپرست خانوار هستند تعلق نگرفت.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین