کد خبر: ۸۱۷۶۸
تاریخ انتشار : ۰۰ - ۰۰:۰۰

کار جدید کمال تبریزی در شهرک غزالی

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب : کل میدان بهارستان، مجلس شوراى ملى، خیابان اکباتان و شاه آباد در شهرک سینمایى غزالى براى تولید مجموعه تلویزیونى «سرزمین کهن» بازسازى مى‌شود. 

به گزارش سرویس هنر آفتاب کمال تبریزى اظهار داشت: «تصویربردارى مجموعه «سرزمین کهن» که پیش از این «کاسه هاى سفالین» نام داشت، از نیمه آذرماه آغاز خواهد شد و بسیارى از صحنه‌هاى مجموعه در شهرک غزالى تصویربردارى مى‌شود».
 
«سرزمین کهن» داستان زندگى پسر بچه‌اى از زمان یک سالگى (همزمان با تبعید رضاشاه از ایران) را تصویر مى‌کند که مراحل مختلف زندگى او با بسیارى از حوادث سیاسى و اجتماعى ایران همراه مى‌شود. 

تبریزى ادامه داد: «بیتا فرهى، فرهاد قائمیان، میترا حجار، پژمان بازغى، امیر آقایى، جعفر دهقان، الهام حمیدى و على شادمان از جمله بازیگران این سریال هستند. حضور ثریا قاسمى و پرویز پورحسینى نیز براى نقش آفرینى در «سرزمین کهن» قطعى شده است».
 
این کارگردان اضافه کرد: «این سریال در سه فاز ساخته مى‌شود که بازیگران انتخاب شده در فاز اول حضور دارند. علاوه بر آن در شرف توافق با برخى از بازیگران شاخص دیگر هستیم تا به نقش آفرینان این فاز اضافه شوند. البته با پایان هر یک از فازها، به تناسب فصل بعدى دست به انتخاب بازیگر مى‌زنیم».
 
او درباره پژوهش‌هاى انجام شده براى نگارش فیلمنامه «سرزمین کهن» اظهار کرد: «حدود ۲ سال تحقیقات به طول انجامید. سپس علیرضا طالب زاده دو سال و نیم وقت صرف نگارش متن این سریال کرد. «سرزمین کهن» در ۴۰ قسمت به سفارش شبکه سه سیما ساخته مى‌شود».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین