کد خبر: ۸۸۷۲۳۳
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۸
تبلیغات

پرفروش‌ترین مسیر‌های هواپیما

در این مطلب تلاش کردیم تا مسیر‌های پرتردد و شلوغ پروازی کشور ایران را به شما معرفی کنیم. البته واقعیت این است که تمام شهر‌های ایران در برخی از فصول سال بیشترین تردد را دارند.
پرفروش‌ترین مسیر‌های هواپیما
آفتاب‌‌نیوز :

بعضی از مسیر‌های هوایی نسبت به سایر مسیر‌ها پرترددتر و شلوغ‌تر هستند. مثلاً اگر خریدار بلیط هواپیما تهران مشهد باشید، بدون شک می‌دانید که تهیه این بلیط کار چندان آسانی نیست. به عبارتی برخی از مسیر‌های پروازی نسبت به سایر همتایان خود شلوغ‌تر بوده و مسافران بیشتری را جابه‌جا می‌کنند. این خطوط هوایی گاهی به دلیل تردد زیاد با پرواز‌های فراوان، هزینه بیشتر یا کمتری را از مسافران خود دریافت خواهند کرد. در ادامه شلوغ‌ترین مسیر‌های پروازی کشور را با هم مرور خواهیم کرد.

پرطرفدارترین و پرترددترین مسیر‌های هوایی ایران

شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که ناگهان مجبور به انجام سفر شده باشید. البته مبدأ و مقصد در انجام سفر‌های هوایی اهمیت فراوانی دارد. اینکه از بوشهر عازم مشهد باشید یا تهران و اینکه بلیط هواپیما تهران اصفهان را داشته باشید یا شیراز کرج، به‌خوبی در نتیجه نهایی یعنی خرید بلیط تأثیرگذار خواهد بود. به عبارتی برخی شهر‌ها مانند شهر‌های تهران، شیراز، مشهد، بوشهر، کیش و ... نسبت به سایرین حجم سفر بیشتری دارند. تهیه بلیط برای این مقاصد کمی سخت است و گاهی شما را با مشکلات فراوانی مانند کمبود جا و یا پر بودن پرواز روبرو خواهد کرد. ما در ادامه نگاهی اجمالی به این مسیر‌های پرتردد هوایی داریم و با چند پیشنهاد خواهیم گفت که چطور می‌توانید بهترین بلیط را در این خطوط هوایی تهیه کنید.

بلیط هواپیمای مسیر تهران کیش

پرفروش‌ترین مسیر‌های هواپیما

شاید ندانید که بلیط هواپیما مسیر تهران کیش یکی از پرطرفدارترین و شلوغ‌ترین بلیط‌هایی است که برای تهیه آن می‌تواند شما را به چالش بکشد. عموم پرواز‌ها از تهران به مقصد کیش بسیار پرفروش هستند و، چون تهران جمعیت بالاتری دارد، به مقصد این جزیره بیشترین پرواز‌ها را انجام می‌دهد. همچنین مسیر شیراز کیش و مشهد کیش هم حجم بالای سفر را دارند و شما در این مبدأ و مقصد‌ها هم برای تهیه بلیط با مشکلات زیادی روبرو خواهید بود. به همین دلیل بیشتر چارترکنندگان بلیط هواپیما برای رسیدن به هدف خود این مسیر‌ها را انتخاب می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید سفر به جزیره کیش در فصل پاییز و همین‌طور فصل زمستان بسیار دلچسب است. اما در نیمه اول سال یعنی بهار و تابستان هم سفر به این جزیره جذاب و دوست‌داشتنی است.

جشنواره‌های برگزار شده تابستانی در این جزیره از جمله دلایلی هستند که مسافران زیادی را عازم کیش می‌کنند. همین‌طور تعطیلات مدارس و دانشگاه‌ها در فصل تابستان از دیگر علل شلوغی مسیر تهران کیش است. ناگفته نماند که اگر قصد خرید در فصل تابستان در جزیره کیش را داشتید می‌توانید به‌راحتی این کار را انجام دهید. چون تمام مراکز مجهز به سیستم خنک‌کننده هستند. اما انجام تفریحات در فضای باز در فصل تابستان در جزیره کیش کمی سخت است. هزینه بلیط هواپیما به سمت جزیره کیش در ایام تعطیل و عید نوروز بالاترین قیمت را دارد. به همین دلیل است که اگر دوست داشتید سفر ارزانی را به سمت این جزیره تجربه کنید، توصیه می‌کنیم که در نیمه دوم فروردین و نیمه اول تابستان سفر به این جزیره را انجام دهید.

بلیط هواپیمای مسیر تهران شیراز

پرفروش‌ترین مسیر‌های هواپیما

دومین مسیر شلوغ و پرتردد پروازی، مسیر تهران شیراز است. بهترین فصل برای سفر به شیراز نیمه دوم فروردین‌ماه است. اما شهر شیراز در تمام فصول سال دیدنی و جذاب است. در فصل بهار خصوصاً در فروردین‌ماه و در نیمه دوم این ماه مراسم‌ها و جشن‌های متعددی در شیراز برگزار می‌شود. ضمن اینکه روز پانزدهم اردیبهشت، روز شیراز است و شما می‌توانید در این شهر مراسم‌ها و اتفاقات مختلف و متنوعی را مشاهده کنید.

یکی از دلایل شلوغی شهر شیراز در فصل بهار همین خوش آب‌وهوایی شهر و برگزاری جشنواره‌های جذاب و مختلف است. البته ناگفته نماند که در نوروز شهر شیراز به‌شدت شلوغ است. به همین دلیل بلیط هواپیمای تهران شیراز در دسته پرطرفدارترین‌ها و بهترین‌ها قرار گرفته است. همچنین با اینکه فاصله این دو شهر زیاد و طولانی است، سفر با هواپیما طرفداران خاص خود را دارد و انتخاب اول افراد زیادی است.

بلیط هواپیما مسیر تهران مشهد

شهر مشهد یکی از شهر‌های شلوغ و پرجمعیت ایران است که سالانه بیشتر از ۳۰ میلیون نفر مسافر دارد. در این میان تقریباً ۳ میلیون مسافر از خارج از کشور و ۲۷ میلیون مسافر از سایر شهر‌های ایران عازم مشهد می‌شوند. بلیط هواپیمای تهران مشهد با توجه به اینکه تهران پایتخت است و جمعیت بسیار زیادی دارد، قابل پیش‌بینی و البته گاهی نایاب است. افرادی که برای سفر به مشهد از تهران عازم این شهر هستند بیشتر با قصد زیارت به مشهد می‌روند. البته از جمله دلایل دیگر سفر به مشهد این است که این شهر مقصدی کاری، تحصیلی و شغلی هم به‌حساب می‌آید. شاید ندانید که در سال‌های اخیر شهر مشهد به یکی از قطب‌های بزرگ تجاری ایران تبدیل شده است. بر همین اساس روزانه مسافران زیادی از تهران به سمت مشهد و بالعکس سفر می‌کنند. همچنین در شهر مشهد مراکز تجاری و تفریحی فراوانی وجود دارد که در کنار انواع و اقسام هتل‌ها و اقامتگاه‌های سنتی و مدرنی که تأسیس شده‌اند برای رفاه حال مسافران و گردشگران از هیچ خدمتی فروگذار نمی‌کنند.

بلیط هواپیما مسیر تهران قشم

آخرین مسیر پرترددی که با هم بررسی خواهیم کرد، مسیر جزیره قشم است که بعد از کیش دومین جزیره دیدنی و جذاب ایران به‌حساب می‌آید. یک جزیره تفریحی و توریستی که هتل‌های آن به تنوع هتل‌های جزیره کیش نیستند. اما جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری فراوانی دارد که عقل و هوش هر بیننده‌ای را از او می‌گیرد. از محله‌های سنتی و قدیمی جزیره تا دره ستارگان، همگی از جمله جاذبه‌های جزیره قشم هستند. به همین دلیل مسیر هوایی این جزیره یکی از شلوغ‌ترین و برترین مسیر‌های هوایی محسوب می‌شود.

پرواز در مسیر‌های هوایی شلوغ ایران

در این مطلب تلاش کردیم تا مسیر‌های پرتردد و شلوغ پروازی کشور ایران را به شما معرفی کنیم. البته واقعیت این است که تمام شهر‌های ایران در برخی از فصول سال بیشترین تردد را دارند. اما شلوغ‌ترین‌ها همین شهر‌هایی بودند که ما برای شما نام بردیم. اگر تصمیم به سفر میان این شهر‌ها را داشتید توصیه می‌کنیم که حتماً با راهنمایی مجموعه‌های گردشگری خوشنام و بزرگی مانند اسنپ تریپ این کار را انجام دهید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین