کد خبر: ۱۰۷۴۶۹
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۲

کربکندی از سرمربیگری راه‌آهن اخراج شد

تارتار گزینه نخست سرمربی‌گری
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن از سمت خود برکنار شد. 

در حالی که فقط 8 هفته از لیگ برتر می‌گذرد، امروز محمدحسن انصاری‌فرد در تصمیمی عجیب رسول کربکندی را از سرمربیگری راه‌آهن برکنار کرد. 

آرش لب‌جویی مربی راه‌آهن این خبر را تایید می‌کند و می‌گوید: «امروز با کربکندی از سوی باشگاه تماس گرفته‌اند که دیگر نیاید و من و عبدالله ویسی نیز با این تصمیم از سمت خود استعفا کردیم. با جدایی ایشان از راه‌آهن به لحاظ اخلاقی درست نبود که در این تیم بمانیم.» 

تارتار گزینه نخست سرمربیگری راه‌آهن

پس از برکناری رسول کربکندی، مسئولان این باشگاه قصد بازگردادن مهدی تارتار به این تیم را دارند. 

پس از نشست عصر امروز سه‌شنبه محمدحسن انصاری‌فرد با رسول کربکندی و برکناری این مربی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال راه آهن، مسئولان این باشگاه از مهدی تارتار به عنوان گزینه نخست هدایت این تیم نام برده‌اند.

بر این اساس محمدحسن انصاری‌فرد و مسئولان باشگاه راه‌آهن شهرری مذاکرات اولیه را با مسئولان باشگاه پرسپولیس آغاز کرده‌اند تا در صورت رضایت طرفین، هدایت این تیم بار دیگر به مهدی تارتار سپرده شود.

مهدی تارتار که توانست فصل گذشته تیم راه آهن را در لیگ برتر حفظ کند، پیش از آغاز لیگ دهم در تصمیمی غیره منتظره از هدایت این تیم برکنار و جایش را به رسول کربکندی داد.

تیم فوتبال راه‌آهن شهرری در 7 هفته نخست دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر یک پیروزی، یک تساوی، پنج باخت و 4 امتیاز کسب کرده و در حال حاضر تیم قعرنشین این مسابقات محسوب می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
0
0
سوپرمديريت ؟.تا تيم برد مربی را اخراج ميکنند؟!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین