کد خبر: ۱۰۷۹۷۶
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۱
رییس فدراسیون کشتی احضار شد

یزدانی‌خرم: نامه سعیدلو به رهبری، محرمانه نبود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد یزدانی‌خرم، رییس فدراسیون کشتی برای ارائه توضیحاتی به سازمان تربیت بدنی احضار شد. 

یزدانی‌خرم یکشنبه شب در یکی از برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرد که سازمان تربیت بدنی نامه‌یی به مقام معظم رهبری نوشته است تا از ایشان برای رویارویی ورزشکاران ایران با ورزشکاران اسرائیلی کسب تکلیف کند.

البته رئیس فدراسیون کشتی که مدعی است کسی به خاطر صحبت کردن در مورد این موضوع از او ایراد نگرفته، می‌گوید نامه‌ای که سعیدلو به رهبری نوشته، محرمانه نبوده: «این نامه اصلا محرمانه نبود. چند سال است که این موضوع مطرح است و باید ما کسب تکلیف می‌کردیم. چه کسانی اعتراض کرده‌اند؟»

یزدانی‌خرم معتقد است «ورزشکاران ما نباید با ورزشکاران اسرائیل کشتی بگیرند» اما حق آن‌ها هم نباید نادیده گرفته شود: «حق ورزشکاران ما ضایع می‌شود. مجلس باید مصوبه‌‌ای بدهد یا هیأت دولت تصویب کند. یا این که خود سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک بخش‌نامه‌یی را ابلاغ کنند که ورزشکاری که در حد قهرمانی است و با ورزشکار اسرائیل هم روبه‌رو می‌شود اما مسابقه نمی‌دهد، قهرمان است.»

البته او بیشتر به این دلیل این حرف را می‌زند که در حال حاضر از فدراسیون کشتی انتقادهای زیادی به خاطر نتایج ضعیف کشتی فرنگی می‌شود: «الان کشتی‌گیر ما با اسرائیل کشتی نگرفت. تیم کشتی فرنگی ما که می‌توانست سوم‌ شود، هشتم شد. الان همه دارند از ما انتقاد می‌کنند. الان تلویزیون مدام می‌گوید که نتایج کشتی فرنگی ضعیف بوده. اما توضیح نمی‌دهد طالب نعمت‌پور که در مسکو با اسرائیل هم قرعه شد، یک ماه پیش در مسابقات باکو همه مدعیان وزنش را شکست داد. اگر او می‌توانست کشتی بگیرد، ما سوم می‌شدیم. تربیت بدنی نامه بزند و بگوید که این کشتی‌گیر قهرمان شده و ایران هم در رده سوم مسابقات جهانی است.»

یزدانی‌خرم در پایان می‌گوید: «سازمان با این نامه فقط خواسته کسب تکلیف کند. سعیدلو خواسته که یک بار دیگر استعلام بگیرد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین