کد خبر: ۱۰۸۵۶۱
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۳
مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران:

مسئولیت مستقیم سرویس مدارس به عهده انجمن اولیا و مربیان است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امسال مسئولیت مستقیم نظارت بر سرویس‌های مدارس به عهده انجمن اولیا و مربیان مدارس است.

احمدرضا ایمانی با بیان این مطلب افزود: هنوز تعداد دقیق سرویس‌های مدارسی که سازمان تاکسیرانی آنها را تامین کرده مشخص نیست چرا که در بیشتر مدارس دولتی والدین دانش آموزان همان روزهای اول مهر برای گرفتن سرویس مراجعه می‌کنند.

پیش از این عنوان شده بود که یک‌هزار و 200 تاکسی امسال جابه جایی دانش آموزان در سطح شهر تهران را به عهده می‌گیرند.

مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: اما پیش‌بینی ما این است که تعداد سرویس‌های مدرسه تحت پوشش سازمان تاکسیرانی امسال به بیش از 50 درصد برسد.

ایمانی با بیان اینکه تمام پیمانکاران جدید و قدیمی سرویس مدارس باید تائید صلاحیت شوند گفت: 3 کانال برای نظارت بر صلاحیت پیمانکاران در نظر گرفته ایم. ابتدا باید انجمن اولیا و مربیان صلاحیت راننده و خودروی وی را تایید کند، سپس مدیر مدرسه و در مرحله بعدی کارشناس انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش تا در طول سال تحصیلی مشکلی پیش نیاید.

وی افزود: در کنار این نظارت‌ها، سازمان تاکسیرانی نیز نظارت کافی را با تاکسی گشت‌های خود در طول سال خواهد داشت تا سانحه‌ای در سال تحصیلی جدید رخ ندهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین