کد خبر: ۱۱۲۱۱۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۵
خبازها، با انتقاد شدیداز وزیر رفاه؛

دولت حق ندارد دخالت بی‌مورد کند؛ بازنشستگان حق زندگی آبرومندانه دارند

محصولی توجه‌ای به اقشار حقوق بگیر و مستمندکشور ندارد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران افزایش ۶ درصدی مستمری‌های تامین اجتماعی را برخلاف ماده ۹۶ کانون تامین اجتماعی و ماده ۴۱قانون کار دانست. 

علی اکبر خبازها در همایش سالانه اعضای کارگری، کارفرمایی و دولت هیأت‌های تشخیص وحل اختلاف ادارات کل استان تهران در بندرانزلی افزود: وقتی ۶ درصد افزایش را انجام دادند گفته جبران می‌کنیم که تاکنون این گونه نشده است. 

وی با انتقاد از تعریف و تمجیدهای برخی از سخنرانان از وزیر رفاه اظهار داشت: من تنها تعریف نمی‌کنم بلکه انتقاد هم دارم چرا که محصولی توجه‌ای به اقشار حقوق بگیر و مستمندکشور ندارد. 

خبازها، تامین اجتماعی را حیات خلوت برخی افراد دانست وتصریح کرد: دولت حق ندارد درجایی که بودجه‌اش از طریق اعضا تامین می‌شود دخالت بی‌موردکند. 

رییس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران با اشاره به تبعیض میان بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی اظهار داشت: همسان‌سازی بازنشستگان تامین اجتماعی ناقص انجام شده است و این درحالی است که قول مدیر عامل جدید هم عملی نشده است. 

وی با انتقاد شدیداز وزیر رفاه ‌گفت: کسانی را که شب راحت می‌خوابند بدانند که بازنشستگان تامین اجتماعی هم حق زندگی آبرومندانه دارند.

خبازها اجرای طرح پزشکی خانواده را باعث زیان کارگران دانست وگفت: با انجام این کار سرمایه‌گذاری میلیاردی سازمان در بخش درمان از بین خواهد رفت. 

رییس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران گفت: اگرتامین ماه آینده افزایش ۶ درصدی اصلاح شود با اطلاع قبلی مقابل مجلس یا وزارت رفاه تجمع خواهیم کرد.
خبازها گفت: ‌افرادی که در وزارت رفاه هستند بدانند که حتی ساختمان وزارت هم متعلق به تامین اجتماعی وکارگران است بنابراین ما از حقوق خود نخواهیم گذشت. 

وی از طرح دعوی بازنشستگان در دیوان عدالت اداری خبر داد وگفت: پیگیر این مهم خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین