کد خبر: ۱۱۲۴۲۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۶
ملی‌پوشان فاصله 30دقیقه دو مسابقه را می‌خوابیدند

اعتراف تکان‌دهنده رئیس سابق کمیته ملی المپیک

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ریکاوری با خواب، این شاهکار ورزشکاران ایرانی در دوحه قطر است که رئیس سابق کمیته ملی المپیک پس از 4 سال آن را افشا کرد. 

صبح سه شنبه آکادمی فدراسیون فوتبال میزبان همایش فیزیولوی ورزش بود. همایشی که در آن جدیدترین پژوهش های ارائه شده از سوی محققان ورزشی کشور در زمینه فوتبال نونهالان برای مربیان های شاخص تیم های پایه کشور شرح داده می شد.

در بخش انتهایی این مراسم دکتر محمدرضا کردی یکی از مسئولان آکادمی فوتبال که پیش از این سابقه حضور در آکادمی ملی المپیک ایران را داشته است در پاسخ به ابهام‌های مربیان تیم‌های پایه که درباره متد‌های ریکاوری ابهام هایی داشتند گفت: «ما متدهای مختلفی را در تیم‌های مختلف برای ریکاوری استفاده می کنیم اما باز هم حتی در تیم های ملی مان اتفاقاتی می‌افتد که تاسف‌انگیز است. اتفاقاتی مثل بازی‌هایی چون المپیک که یک ورزشکار تیمی مثل جودوی ما در فاصله 30 دقیقه‌ای دو مسابقه حساسش فرستاده می‌شود که بخوابد. آیا واقعا این کار علمی است و می‌دانید چه لطمه‌ای به ورزشکاران می‌زند.»

این اعترافی تلخ بود که دقایقی بعد رئیس سبق کمیته ملی المپیک ایران یعنی رضا قراخانلو گفت:« کاری به رشته ورزشی ندارم اما این واقعا اتفاقی بود که برای ورزشکاران انفرادی ما در بازی‌های دوحه قطر رخ داد. این یعنی دوری از علم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین