کد خبر: ۱۱۲۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۸

مرده شياد زنده شد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: فرد معتادی که خود را به مردن زده بود تا با برانگیختن حس ترحم، مردم روی جسدش پول بیندازند، وقتی متوجه حضور پلیس و ماموران پزشکی قانونی شد، قصد فرار داشت که پلیس او را دستگیر کرد.

برخی در شیادی و فریب از استعداد درخشانی برخوردارند و سعی می‌کنند به هر طریق ممکن مردم را سرکیسه کنند، اما این بار خبر مربوط به مرده شیاد در یکی از محله‌های شهریار است که ابتدا حس ترحم و همدردی مردم را برانگیخته بود، اما وقتی به طمع جمع کردن اسکناس‌هایی که از سوی عابران رویش ریخته شده بود، حرکت کرد، حاضران در محل را از زنده شدن خود، متحیر ساخت.

این فرد که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارد، وقتی همگان تصور می‌کردند بر اثر سرما و اعتیاد جان باخته است، با شنیدن صدای آژیر آمبولانس پزشکی قانونی قصد فرار داشت که پلیس بلافاصله او را دستگیر کرد.

به گزارش «جام‌جم» در ارتباط با این حادثه، مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهریار تماس گرفت و از رها شدن جسد مردی ناشناس در پشت دیوار مدرسه‌ای در محله فردوسیه شهریار خبر داد.

ماموران با اطلاع از این موضوع به محل حادثه اعزام و متوجه شدند مردی در آن محل افتاده و به نظر می‌رسد مرده است.

به این ترتیب، ماموران با مرکز اورژانس تماس گرفتند و از ماموران خواستند برای انتقال جسد به پزشکی قانونی به محل حادثه اعزام شوند.

مرده‌ای که زنده بود

ماموران برای دقایقی محل کشف جسد را ترک کردند و وقتی به محل بازگشتند، پی بردند جهت افتادن جسد در کنار زباله‌ها تغییر کرده است.

با مشکوک شدن به اوضاع چند بار او را صدا زدند ولی جوابی نشنیدند.

بنابراین دوباره برای دقایقی از محل فاصله گرفتند و وقتی بازگشتند، این بار مشاهده کردند جهت افتادن جسد کنار زباله‌ها به حالت اولیه بازگشته است. در این هنگام وقتی صدای آژیر خودروی پزشکی قانونی به گوش رسید، در میان تعجب همگان، مرد معتاد یکباره از جایش بلند شد و قصد فرار داشت که ماموران مانع وی شدند و او را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

اعتراف مرده شیاد

مرد بازداشت شده در بازجویی به پلیس گفت: به خاطر اعتیادم در خیابان‌های شهر سرگردان بودم و برای تامین هزینه اعتیاد و زندگی‌ام از میان زباله‌ها، پلاستیک جمع‌آوری می‌کردم و می‌فروختم.

متهم یادآور شد: روز حادثه هنگام جمع کردن پلاستیک از بین زباله‌ها به خاطر خستگی خوابم برد. پس از بیدار شدن دیدم مردم به گمان این که من مرده‌ام، کنارم اسکناس و پول خرد ریخته‌اند.

وی افزود: خوشحال شدم و پول‌ها را جمع کردم و زیر سرم گذاشتم و دوباره خوابیدم تا با این روش پول بیشتری به دست آورم.

مرد شیاد افزود: پس از هر چند دقیقه‌ای، رهگذری که از کنارم می‌گذشت، پول روی من می‌انداخت و من نیز بلافاصله پول‌ها را جمع می‌کردم. این کارم ادامه یافت تا این که متوجه حضور ماموران در محل شدم.

راهی برای فرار نداشتم، بنابراین دوباره خود را به خواب زدم.

متهم افزود: دقایقی بعد وقتی صدای آژیر را شنیدم، قصد فرار داشتم که دستگیر شدم.

بنابر این گزارش، برای مرد معتاد قرار قانونی صادر شد. او برای ترک اعتیاد به یکی از مراکز اعتیاد انتقال یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین