کد خبر: ۱۱۲۷۱۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۷

ناجا با 2 مامور حاضر در صحنه قتل میدان كاج برخورد می‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات درگیری مرگ‌بار در میدان كاج سعادت‌آباد را تشریح كرد و تعلل ماموران ناجا را پذیرفت.

سردار حسین ساجدی‌نیا در تشریح این حادثه گفت: چند روز قبل درپی اختلاف مالی و ناموسی دو نفر در میدان كاج سعادت‌آباد تهران جنایتی شكل گرفت كه در پی آن یكی از این دو به دست دیگری به قتل رسید.

وی با اشاره به اینكه ماموران پلیس پس از اطلاع از حادثه در محل حاضر شدند، گفت: ماموران حاضر در صحنه اقدام به تیراندازی هوایی كردند؛ اما دستگیری قاتل حدود 20 دقیقه به طول انجامید و این درحالی بود كه مقتول نیز در صحنه حادثه حضور داشت و قاتل اجازه نزدیک شدن به مقتول را نمی‌داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینكه ماموران حاضر در صحنه در دستگیری قاتل تعلل كرده‌اند، تصریح كرد: با هر 2 مامور حاضر در صحنه برخورد انضباطی لازم صورت گرفت و هر دوی آنها به بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند.


گفتنی است که روز گذشته، برای تهران یک روز سیاه بود و میدان کاج سعادت‌آباد هم مرکز این سیاهی؛ جایی که یک جوان چاقو خورده‌، 45 دقیقه نقش بر زمین بود و از مردمی که اطرافش جمع شده بودند، التماس می‌کرد که به دادش برسند اما "مردم فهیم و با فرهنگ" ما، تنها تماشاچی مرگ یک همنوع خود بودند تا شعر "بنی‌آدم اعضای یکدیگرند" در میان وارثان سعدی، عینیت یابد!

ماجرا از این قرار بوده که 2 نفر در این میدان درگیر می‌شوند و یکی به ضرب چاقو، دیگری را نقش بر زمین می‌کند و مانع آن می‌شود که دیگران به داد قربانی برسند. فیلمی که از این حادثه خونبار در اینترنت منتشر شده، نشان می‌دهد که افراد پرشماری پیرامون قاتل و مقتول گرد آمده و با خونسردی مشغول تماشای ماجرا و گوش دادن به سخنان قاتل بودند که در مذمت قربانی سخن می‌گفت و هر از گاهی نیز لگدی بر پیکر خونین و نیمه‌جان او می‌زد!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۵
0
0
به نظر من دو مامور نیروی انتظامی به جرم مباشرت در قتل باید محاکمه شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۵
0
0
من فیلم کاملو دیدم

اینجاست که هر کسی جلو بره آسیب می‌بینه اگر مآموران نیرو انتظامی هم با گلوله میزدن به جرم دیگری محاکمه می‌شدن در ضمن این آقا خودش ... بوده و زنشو از دست کس دیگه که از این زن بچه هم داشته ... بوده این دیگه چرا از ناموس دزدی ناراحته.

حالا بگن مجازات اعدام بده بسیار هم خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۵
0
0
سلام
نه عزیز نیاز نیست با مامور بر خورد کنید
شما به مامورا فقط یاد می‌دین 4 تا دانشجو تو خیابون ... به دزد قاتل کاری ندارن.

اصلاً گلوله‌ای شلیک نشد؟

نه، منتظر بودند تا اینکه آمدند و محمدرضا را بردند.
برای 4 تا دانشجو تو دانشگاه تهران ... می‌کنید ولی برای یه قاتل!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین