کد خبر: ۱۱۳۹۹۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۰

ابراهیمی به مدال نقره دست یافت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اصغر ابراهیمی، وزنه‌بردار کشورمان به مدال نقره وزن 96 کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی گوانگجو دست یافت. 

مسابقات وزنه برداری بازی‌های آسیایی گوانگجو امروز پنجشنبه با رقابت وزنه‌برداران در وزن 94 کیلوگرم پیگیری شد. تیم کشورمان در این وزن دو نماینده به نام‌های اصغر ابراهیمی و یاسر دادوند داشت که به ترتیب موفق به کسب عناوین دوم و نهم شدند. 

اصغر ابراهیمی با مهار وزنه‌های 183 کیلوگرم در یک ضرب و 210 کیلوگرم در دوضرب و مجموع 393 عنوان دوم این وزن را به خود اختصاص داد و مدال نقره را به گردان آویخت. 

یاسر دادوند نیز با مهار وزنه‌های 165 کیلوگرم در حرکت یک ضرب و 192 کیلوگرم در حرکت دو ضرب و مجموع 357 کیلوگرم در مجموع عنوان نهم را به خود اختصاص داد. 

در این وزن «ایلین ایلیان» از قزاقستان با مهار وزنه‌های 175 کیلوگرم در یک ضرب و 219 کیلوگرم در دو ضرب و مجموع 394 کیلوگرم عنوان نخست و مدال طلا را کسب کرد و «کیم مین جائه» از کره جنوبی با مهار وزنه‌های 178 کیلوگرم و 205 کیلوگرم در حرکات یک و دو ضرب سوم شد و مدال برنز را به گردن آویخت. 

پیش از این تیم وزنه‌برداری ایران توسط مرتضی رضاییان در وزن 69 مسابقات وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی گوانگجو به یک مدال نقره دست یافته بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین