کد خبر: ۱۱۹۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۱:۵۳

قاتل اجاره ای!

آفتاب‌‌نیوز : روز گذشته در شعبه 119 دادگاه کرج مشخصات دقيقتري از قربانيان خود را در اختيار قاضي قرار داد تا به دستور قاضي در بررسي هاي پليسي 14 قرباني خاموش جنايات مرد افغان شناسايي شوند.
روز گذشته اين متهم که ذکرالله نام دارد و اکنون با تاييد حکمش در ديوانعالي کشور در انتظار قصاص ايستاده است به همراه همدست افغاني اش از زندان رجايي شهر به شعبه 119 دادگاه جزايي کرج منتقل شد تا مشخصات دقيق تري از قربانيان خود را در اختيار قاضي پرونده قرار دهد تا خانواده هاي 14 قرباني ناشناس پرونده شناسايي شوند. راز جنايتهاي اين مهاجر افغاني زماني فاش شد که در نخستين روزهاي آذر سال 81 جسد سوخته مردي بدون هويت در نزديکي باقر آباد پيدا شد.
در حالي که تحقيقات براي يافتن هويت مقتول ادامه داشت ، زن جواني به نام شهرزاد با مراجعه به کلانتري 22 مهرشهر کرج به ماموران گفت : شوهرم به نام «احمد - ر» چند روز قبل از خانه خارج شده بازنگشته است. از آنجايي که ادعاهاي اين زن مشکوک به نظر مي رسيد ، ماموران وي را تحت کنترل نامحسوس قرار داده و متوجه شدند که کارفرماي شوهر اين زن که يک دلال سيمان به نام ابراهيم است به خانه آنها رفت و آمدهاي مشکوکي دارد و به همين دليل ماموران ابراهيم را نيز تحت نظر گرفته و متوجه شدند که با يک مرد افغاني به نام ذکر الله ارتباطاتي دارد. سرانجام کارآگاهان جنايي کرج ، ابراهيم و مرد افغاني را مدتي بعد به اتهام قتل شوهر شهرزاد دستگير کردند.در بازجويي از اين 2 مظنون ، به رغم انکارهاي دلال سيمان ،سرانجام مرد افغاني به افشاي راز قتل احمد پرداخته و گفت : من از چند سال پيش با ابراهيم آشنا بودم. او يک روز به سراغم آمد و از من خواست با گرفتن مبلغي پول ، احمد را که وي با زنش در ارتباط بود سر به نيست کنم.
من هم به همراه دوستم او را به بهانه اي به روستاي باقرآباد کشانده و پس از قتل جسدش را آتش زده و در همانجا پنهان کرديم.
با اعترافات مرد افغان ماموران شهرزاد را نيز دستگير کردند که وي در بازجويي ها گفت : از زندگي با شوهر خسته شده بودم و مي خواستم از او جدا شوم ولي طلاقم نمي داد. تا اين که ابراهيم که دوست شوهرم بود همراه او به خانه مان آمد و از آن به بعد با يکديگر ارتباط برقرار کرديم اما شوهرم سد راهمان بود و حاضر به جدايي نبود و بنابراين به همراه ابراهيم نقشه قتل او را کشيديم تا با يکديگر ازدواج کنيم.
از آنجايي که احتمال مي رفت مرد افغان يک قاتل اجاره اي باشد و در قتلهاي ديگري نيز دست داشته باشد ، ماموران بار ديگر او را تحت بازجويي قرار دادند که وي در بازجويي هاي فني و پليسي سرانجام به 14 قتل ديگر در اطراف تهران و کرج اعتراف کرد.ذکرالله درباره قتلهاي سريالي خود به کارآگاهان پليس گفت : اولين جنايت را در سال 64 مرتکب شدم ، در آن سال مرد 26 ساله اي را در خاک سفيد تهران کشتم و جسدش را زير پلي در کرج رها کردم.
سال 68 با 2 نفر از دوستانم ، 2 افغاني را به يکي از باغ هاي شهريار کشانديم و آنها را به قتل رسانديم و پول هايشان را دزديديم.
سال 73 ، جوان 25 ساله اي به نام «لطيف» را که در يک مصالح فروشي در باقرآباد کار مي کرد براي انتقام گيري به باغي کشاندم و کشتم.
2 سال بعد هم در همان مصالح فروشي ، برادر يکي از دوستانم به نام «دين محمد» را به قتل رساندم ، سال 80 به همراه يکي از دوستانم ، جوان 24 ساله باجگيري را به تپه هاي شن و ماسه سيمين دشت کشانديم و به قتل رسانديم ، بعد به همراه دوستم رئوف ، پسر جواني به نام رضا را در جريان معامله ترياک در کارخانه کبريت سازي حوالي پل سيمان شهرري کشتيم و ترياکهايش را به سرقت برديم.
وي در ادامه افزود: مدتي بعد هم مرد چوپاني را در سه راهي سيمان و مردي به نام «عزيز» را براي ربودن 200 هزار تومان در شورآباد به قتل رساندم. 18 فروردين سال 78 هم مردي که نام مستعارش «محمدعلي» بود را بخاطر قمار ، حوالي پل فرديس کشتم.
نگهبان باغي را هم در محمدآباد کرج به نام «گل محمد» را کشتم و اواسط سال 81 قاچاقچي مواد مخدري به نام امين را که قصد فروش يک پيت حلبي 17 کيلويي پر از ترياک را داشت ، را کشتم.يک ماه بعد هم جوان 20 ساله اي به نام مهدي را از خاک سفيد به اتوبان ساوه کشاندم و با ضربات چاقو کشتم.
ذکرالله در ادامه گفت : پس از کشتن قربانيان ، اجساد آنها را با يک پيکان سبزرنگ به جاده هاي چالوس ، مهرشهر ، کرج ، شهريار و سيمين دشت ساوه انتقال مي دادم و در نقاط خلوتي اين اجساد را با بنزين به آتش مي کشيدم.
با اعترافات قاتل اجاره اي قاضي حاجعلي ، سال گذشته رئيس شعبه 119 دادگاه جزايي کرج وي را به قصاص محکوم کرد ، قاضي حاجعلي همچنين ابراهيم (دلال سيمان) را نيز به قصاص و 2 همدست مرد افغان و شهرزاد را به زندان محکوم کرد. و به اين ترتيب با تاييد حکم دادگاه ، توسط شعبه 37 ديوان عالي کشور مرد افغاني در آستانه قصاص قرار گرفت ، اما روز گذشته قاضي رنجبر، رئيس شعبه 119 دادگاه کرج ، با احضار دوباره متهم افغاني از وي خواست بار ديگر به توضيح دقيق مکان و مشخصات مقتولان بپردازد تا با اين اطلاعات مقتولان شناسايي شوند. قاضي رنجبر ، روز گذشته با اعلام اين خبر از کساني که يکي از اقوام و يا دوستانشان در زمانهايي نزديک به زمان قتلهاي مرد افغان ، ناپديد شده اند درخواست کرد با مراجعه به شعبه 119 دادگاه کرج به انجام تحقيقات براي يافتن مقتولان کمک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۶
0
0
واقعا باید متآسف بود که از سال 64، 14 قتل در حوالی تهران صورت گرفته، اما نیروی پلیس قادر به شناسایی عامل قتل آنان نبوده است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین