کد خبر: ۱۳۰۵۵۹
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۷

دستگیری 174 نفر از اعضای شرکت‌های هرمی در تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پلیس مبارزه با جرایم خاص و رایانه‌ای اداره آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 174 عضو شرکت‌های هرمی و پلمپ 14 شرکت هرمی طی روزهای گذشته خبر داد. 

به گزارش آفتاب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، طی روزهای گذشته ماموران مبارزه با جرایم خاص و رایانه‌ای پلیس آگاهی تهران بزرگ در تحقیقات خود موفق شدند 14 شرکت هرمی را شناسایی و 174 نفر از اعضای این شرکت‌ها را به اتهام فعالیت‌های ضد اقتصادی دستگیر کنند. 

شرکت‌های مذکور فعالیت‌های خود را تحت عنوان سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های اقتصادی انجام می‌دادند که پس از شناسایی از سوی پلیس مشخص شد تاکنون 174نفر در این شرکت‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند که بلافاصله دستگیر و برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شدند. 

بنابراین گزارش، پلیس آگاهی تهران بزرگ از 13 تیرماه تا شب گذشته در 4 منطقه از شهر تهران اقدام به عملیات دستگیری اعضای شرکت‌های هرمی کرد.
در بازرسی‌های انجام شده از محل‌های مذکور تعداد زیادی جزوات و سی‌دی‌های آموزشی شرکت‌های هرمی به دست آمد که اعضای این شرکت‌ها برای جلسات خود از آنها استفاده می‌کردند. با تشکیل پرونده متهمان هرمی تحویل مراجع قضایی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین