کد خبر: ۱۵۱۰۶۲
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۵

كسی از كودک دستفروش خبر دارد؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تحقيقات پليسي براي يافتن يك پسر دانش‌آموز كه هنگام دستفروشي به طرز مرموزي در تهران ناپديد شد، با گذشت دو ماه هنوز در هاله‌اي از ابهام قرار دارد. 

ساعت 9:30 روز اول اسفند سال 90 زن جواني با مراجعه به كلانتري 140 باغ فيض در غرب تهران به مأموران اعلام كرد كه پسر 10 ساله‌اش به نام نادر، دو روز قبل از خانه خارج نشده و ديگر بازنگشته است.

با تشكيل پرونده مقدماتي و به دستور داديار موسوي در شعبه پنجم دادسراي امور جنايي تهران، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

مادر نادر پس از حضور در اداره يازدهم به كارآگاهان پليس آگاهي گفت: پسرم عصر روز 29 بهمن با لباس مدرسه از خانه خارج شد و ديگر باز نگشت.

وي افزود: نادر با وجود سن كم براي كمك به من در منطقه پونك و آرياشهر دستفروشي مي‌كرد. آن روز وقتي غيبتش طولاني شد، ابتدا گمان كردم مشغول كار است و تا ساعت 21 هم با او از طريق تلفن همراهش در تماس بودم اما زماني كه تلفن همراهش خاموش شد و او به خانه برنگشت، به جستجويش پرداختم، اما موفق به پيدا كردن او نشدم.

كارآگاهان اداره يازدهم با توجه به اظهارات مادر نادر، با احتمال آن‌كه وي دچار تصادف يا سانحه‌اي شده باشد، به تحقيق از تمامي مراكز درماني و بيمارستان‌هاي سطح شهر تهران و حتي پزشكي قانوني پرداخته اما موفق به پيدا كردن او نشدند.

در ادامه رسيدگي به اين پرونده، كارآگاهان براي پيدا كردن نادر،‌ به بررسي كلانتري‌ها و همچنين مراكز بهزيستي سطح شهر تهران پرداختند اما اين اقدام آنها نيز نتيجه‌اي نداشت.

به گزارش «جام‌جم»، سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به انتشار تصوير پسر گمشده (نادر) گفت: با توجه به آن‌كه تا اين مرحله هيچ گزارشي درباره سرنوشت فرد گمشده در اختيار پليس قرار نگرفته، تحقيقات براي مشخص شدن سرنوشت اين نوجوان همچنان در دستور كار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارد، لذا از شهرونداني كه موفق شوند تصوير نوجوان گمشده را شناسايي كنند يا اطلاعي از وي در اختيار دارند، درخواست مي‌شود اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 51055511 در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین