کد خبر: ۲۰۸۹۵۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳

قلعه‌نویی: استقلال صدرنشین لیگ است/ خسرو حیدری احتمالا به داربی نمی‌رسد

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اعتراض به کسر یک امتیاز از این تیم می‌گوید تیم او صدرنشین واقعی لیگ برتر است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: اول از هر چیز آرزو می‌کنیم فردا یک بازی خوب، تاکتیکی و فیرپلی را از دو تیم شاهد باشیم و آن چیزی که به عنوان داربی در آسیا و جهان مطرح است در این بازی نشان داده شود؛ فوتبالی که تماشاگرپسند باشد و همه‌ی مردم چه آنهایی که در ورزشگاه هستند و چه آنهایی که از طریق تلویزیون بازی را می‌بینند از آن لذت ببرند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: خوشحالم که در حال حاضر هر دو تیم در بالای جدول هستند. البته ما خودمان را صدرنشین می‌دانیم. کسر یک امتیاز از ما بی‌انصافی بود و به قول نصیرزاده که کارشناس موجهی است این کار قانونی نبوده. این‌که ما و پرسپولیس در بالای جدول هستیم نشان می‌دهد که این دو تیم بزرگ بار دیگر شرایط خوبی دارند و امیدوارم فردا فوتبال خوبی شاهد باشیم.

قلعه‌نویی با اشاره به این‌که بعد از شکست مقابل استقلال خوزستان تیمش کمی به لحاظ روحی روانی دچار مشکل شد گفت: سعی کردیم در این هفته فشار تمرینات را کم کنیم و بیشتر با بازیکنان به‌ویژه با بزرگان تیم جلسه گذاشتیم. فردا بازی حساسی داریم. متاسفانه دو، سه بازیکن ما مصدوم هستند. هاشم بیگ‌زاده و خسرو حیدری به این بازی نمی‌رسند. احمد جمشیدیان هم خیلی وقت است مصدوم است.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و علاوه بر مدیرعامل و بازیکنان بسیار خوبی که دارد برند خوبی به نام علی دایی نیز در این تیم هست که ما باید در ایران تلاش کنیم نام او را برای حضور در AFC و حتی برای ریاست آن مطرح کنیم. البته ما هم مدیرعامل و بازیکنان خوبی داریم. از هواداران می‌خواهم که فقط تیم خود را تشویق کنند و به حریف احترام بگذارند.

ادامه دارد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین