کد خبر: ۲۱۵۵۲۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

قاتل دختر جوان: می‌خواستم سم را خودم بخورم

پسري (عليرضا) که دختر مورد علاقه اش (ياسمن) را ۲۶ دي سال گذشته با خوراندن سم سيانور به قتل رسانده است در جلسه محاکمه مدعي شد قصد خودکشي داشته و به اشتباه سم را به دختر جوان داده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در ابتداي جلسه محاکمه که صبح ديروز در شعبه 113 دادگاه کيفري استان تهران به رياست قاضي حسين اصغرزاده برگزار شد، ابتدا کاکلي به نمايندگي از دادستان تهران به قرائت کيفرخواست پرداخت.

در ادامه اولياي دم (پدر و مادر ياسمن) گفتند خواستار قصاص قاتل دخترشان هستند. سپس عليرضا در دفاع از خود گفت: من و ياسمن در دانشگاه با يکديگر آشنا و دوست شديم. من دلبسته اش بودم و دوست داشتم با او ازدواج کنم اما مشکلات خانوادگي گريبانم را گرفته بود. روز حادثه تصميم گرفتم با خوردن سيانور خودکشي کنم. دو ليوان آبميوه خريدم و داخل يکي از آنها سيانور ريختم. وقتي سوار خودرو شدم ياسمن چند جرعه از آبميوه خورد و گفت بدمزه است. همان لحظه بود که فهميدم آبميوه مسموم را به اشتباه به او داده‌ام. ليوان را از دستش گرفتم و دور ريختم. دوباره به آبميوه فروشي رفتم و دو ليوان آبميوه ديگر خريدم اما وقتي سوار خودرو شدم ديدم ياسمن بيهوش روي صندلي افتاده است. دستپاچه شده بودم. به طرف بيمارستان شهيد چمران حرکت کردم. وقتي جلوي بيمارستان رسيدم نبض ياسمن را گرفتم اما او فوت کرده بود. خيلي ترسيده بودم. او را به خانه مان بردم و جسد را براي چند ساعت در انباري خانه نگه داشتم. در آنجا از جنازه ياسمن عکس گرفتم و براي مادرش ايميل کردم. در ادامه با گوشي ياسمن با مادرش تماس گرفتم و ادعا کردم او را دزديده‌ام. گفتم براي آزادي اش 3 ميليارد تومان پول مي خواهم. سپس جسد را به تپه هاي سوهانک بردم و در آنجا دفن کردم. فکر مي کردم مي توانم با اين شيوه مرگ ياسمن را به گردن فرد ديگري بيندازم اما دو روز بعد با رديابي تلفني دستگير شدم.

به گزارش خراسان،عليرضا ادامه داد: من مي خواستم خودم را بکشم و به اشتباه آبميوه مسموم را به ياسمن دادم. در پايان اين جلسه رئيس دادگاه با اخذ آخرين دفاع از متهم ختم جلسه را اعلام کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین