کد خبر: ۲۳۳۶۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹

دستگیری«دعانویس»با کتاب‌های جن ‌و پری

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مراغه گفت: با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی مراغه تعداد 19 کتاب قدیمی رمالی کشف و یک دعانویس کلاهبردار دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مراغه گفت: با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی مراغه تعداد 19 کتاب قدیمی رمالی کشف و یک دعانویس کلاهبردار دستگیر شد.

عیسی هاتفی اظهار کرد: برای دریافت گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر وجود رمال و دعانویس کلاهبردار در مراغه و در اجرای انجام نیابت قضایی، پلیس اطلاعات رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده رمال و دعانویس در عملیاتی ویژه دستگیر و از وی نوزده جلد کتاب قدیمی گلشن سیاه‌قلم و طلسمات، هفت‌پیکر سلیمانی، تعویزات طم‌همدی در علم طلسمات و جنیان و پریان ـ کلیات مجمع‌الدعوات کبیر، انکنیوس تسخیرات و ختومات موکل، جن و پری ـ طلسمات طم‌طم هندی – نقش سلیمانی احضار و ارواح که در دعانویسی و رمالی کاربرد داشت کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: به آسیب‌های اجتماعی خرافه‌گرایی در جامعه اشاره کرد و گفت: باور به سحر و جادو باعث می‌شود زنان و یا مردان برای حل مشکل به رمالان مراجعه و بر اثر همین اتفاق ساده خانواده‌های بسیاری در آستانه جدایی و فروپاشی قرار می‌گیرند.

به گزارش فارس، وی به خانواده‌ها توصیه کرد: بهتر است قبل از مراجعه به اینگونه افراد به ریشه‌یابی دقیق مشکلات خود بپردازند چرا که رمالان و فالگیران جز فریب مردم کار دیگری نمی‌دانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین