کد خبر: ۲۸۴۲۹
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۸۴ - ۱۵:۵۸

تيم فوتبال فلسطيني-اسرائيلي، توطئه‌اي صهيونيستي است

آفتاب‌‌نیوز : اين تيم قرار است در سالروز تقسيم فلسطين (29 نوامبر سال جاري) در ورزشگاه بارسلوناي اسپانيا و در حضور بسياري از سياستمداران به ديدار تيم پر ستاره بارسلونا برود.
بنابر اين گزارش، اين اقدام رژيم صهيونيستي با واكنش شديد جامعه ورزشي فلسطين مواجه شده است. در همين چارچوب مؤسسات ورزشي فلسطين با صدور بيانيه‌اي از تمام مردم فلسطين دعوت كرده اند كه با همسبتگي و انسجام خود اين طرح صهيونيستي را ناكام بگذارند.
در اين بيانيه ‌آمده است: توطئه‌اي بزرگ در حال شكل‌ گيري است كه از تمام شهروندان فلسطيني انتظار مي رود در مقابل آن موضعگيري كنند و مانع رخ دادن آن شوند. هدف صهيونيست ها اين است كه از طريق ورزش به قلب امت اسلام نفوذ كنند و روابط خود را با اعراب عادي جلوه دهند تا بتوانند اسرائيل را به عنوان كشوري متمدن، با حقوق و جايگاهي مشروع به دنيا معرفي كنند. در سايه اين سياست است كه مي توانند به اشغالگري خود ادامه دهند و مسجد الاقصي را از آن خود معرفي كنند و ساخت ديوار نژادپرستي را ادامه دهند و از مسئوليت دهها هزار زنداني فلسطيني شانه خالي كنند.
اين به وجود، به تلاش هايي از سوي عناصر داخلي براي موفقيت اين طرح صهيونيستي اشاره شده و از مسئولان مي خواهد به حرف هاي خود جامعه عمل بپوشانند.
گفتني است، رژيم صهيونيستي در حالي در صدد تشكيل تيم فلسطيني-اسرائيلي است كه بسياري از بازيكنان تيم ملي فوتبال فلسطين حتي گفت و گو در مورد اين موضوع (الحاق به اين تيم) را نپذيرفته‌اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین