کد خبر: ۲۸۸۲۷۸
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱

تسویه‌حساب کارمند اخراجی در سرقت مسلحانه

حسابدار اخراجی شرکت تجاری که از مدیر آنجا کینه به دل گرفته بود نقشه سرقت مسلحانه کشید اما هوشیاری پلیس وظیفه‌شناس نقشه او را ناکام گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش همشهری، صبح شنبه يكي از مأموران كلانتري104 عباس‌آباد درحالي‌كه از خيابان سهروردي عبور مي‌كرد صحنه عجيبي را ديد. مردي چادري روي سرش انداخته و يك سلاح كلاشينكف به‌دست گرفته و جلوي در شركتي تجاري ايستاده بود. مأمور پليس كه لباس شخصي به تن داشت بدون اينكه توجه مرد را جلب كند جلو رفت و در يك لحظه توانست او را خلع سلاح كند. اين پايان كار نبود چرا كه چند دقيقه بعد 2نفر از در شركت خارج شدند و شروع به دويدن كردند. مأمور پليس با ديدن آنها مرد دستگير شده را به چند نفر از شهروندان سپرد و دنبال 2نفر ديگر رفت و يكي از آنها را دستگير كرد اما دومين نفر گريخت.

با انتقال 2مرد دستگير شده و چند نفر از كاركنان شركت تجاري به كلانتري معلوم شد دستگيرشدگان دقايقي قبل نقشه سرقتي مسلحانه را در شركت عملي كرده بودند. آبدارچي شركت در اين‌باره گفت: امروز صبح، زنگ در به صدا در آمد و من هم به تصور اينكه يكي از كارمندان است در را باز كردم اما زني كه چادري روي سرش انداخته بود را ديدم.

او ناگهان چادر را كنار زد و برايم اسلحه كشيد. او يك مرد بود و در ادامه با كمك 2نفر ديگر دست و پايم را بستند. در ادامه كارمندان شركت يكي‌يكي سررسيدند ومردان مسلح دست و پاي آنها را هم بستند. آنها با اين شيوه دست و پاي 6 نفر از كاركنان شركت را بستند و ششمين نفر هم مدير شركت بود. آنها يك گلوله نيز شليك كردند. مدير شركت نيز در اين‌باره گفت: وقتي وارد شدم 3نفر دست و پا و چشمانم را بستند و با تهديد از من چكي 10ميليون توماني گرفتند و فرار كردند اما چنددقيقه بعد فهميديم پليسي وظيفه‌شناس 2نفر از آنان را دستگير كرده است.

2مرد دستگير شده كه برادر هستند در بازجويي‌هاي اوليه به اين سرقت مسلحانه اعتراف كردند. يكي از آنها كه طراح اين نقشه بود در اين‌باره گفت: من 11سال حسابدار اين شركت بودم و مدتي قبل چون به پول نياز داشتم 24ميليون تومان از حساب شركت برداشتم و يك‌ماه بعد پول‌ها را برگرداندم اما مدير شركت فهميد و من را اخراج كرد. من هم كه بيكار شده بودم از او كينه به دل گرفتم و چند روز قبل با برادرم و يكي از دوستانم نقشه سرقت از شركت را كشيديم.

وي ادامه داد: بعد از ورود آبدارچي شركت طبق نقشه من يك چادر روي سرم انداختم و با كلاشينكفي كه دوستم آورده بود وارد شديم و بعد از بستن دست و پاي آبدارچي هر كارمندي كه وارد مي‌شد دست و پاي او را هم مي‌بستيم و پول‌هايشان را سرقت مي‌كرديم. از هركدام آنها بين 30هزار تا يك ميليون تومان سرقت كرديم و مي‌خواستيم فراركنيم كه من و برادرم دستگير شديم اما دوستم فرار كرد.براساس اين گزارش، صبح ديروز متهمان بعد از بازجويي توسط قاضي نصرتي، بازپرس دادسراي ناحيه34 تهران براي ادامه تحقيقات دراختيار پليس آگاهي قرار گرفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین