کد خبر: ۳۳۹۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰

کمالوند: از مربیگری کناره‌گیری می‌کنم اگر...

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل گسترش فولاد تبریز گفت: اگر تکل بازیکن تراکتورسازی کارت قرمز نداشته باشد، از مربیگری کناره‌گیری می‌کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
فراز کمالوند پس از بازی مقابل تراکتورسازی، اظها‌رکرد: از بازی به هیچ وجه راضی نیستم چون معتقدم که تراکتورسازی بدون این که موقعیتی روی دروازه ما ایجاد کند توانست به گل برسد. در دو بازی قبلی هم ما مستحق پیروزی بودیم ، ولی روی اشتباه دروازه‌بانمان گل دریافت کردیم. با این و جود پس از تعطیلات مطمئن هستم که آقای قلعه‌نویی تغییر و تحول در تیم ایجاد می‌کند ، ولی با فو‌تبا‌لی که امروز تراکتورسازی به نمایش گذاشت، قطعا ما مستحق سه امتیاز بودیم.

وی افزود: هر تیمی که هو‌اد‌ا‌ر داشته باشد و بتواند داد و بیداد کند می‌تواند حقش را بگیرد، ولی چون ما باشگاه فرهنگی هستیم در همه بازی‌هایمان داوری علیه ما می‌شود. حواشی بازی امروز هم از تکل کارلوس کاردوسو شروع شد و این بازیکن 100 درصد باید اخراج می‌شد. اگر آن تکل اخراج نداشته باشد، من مربیگری را کنار می‌گذارم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل گسترش فولاد تبریز ا‌دا‌مه‌ داد: تراکتورسازی امروز باید 30 دقیقه 10 نفره کار می‌کرد. قطعا می گویم که روی محمد ابراهیمی هم پنا‌لتی‌ صورت گرفت و اگر آن صحنه مشکوک به پنا‌لتی‌ در مقابل تیمی به غیر از تراکتورسازی انجام می گرفت من وارد زمین می شدم.

وی در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: در بازی امروز همه دیدند که کمالوند شرف و اعتبار خود را به چیزی نمی‌فروشد. امروز دیدید که چگونه مقابل تراکتورسازی بازی کردیم و مستحق پیروزی بودیم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل گسترش فولاد تبریز بیا‌ن‌ کرد: ما با تراکتورسازی تعامل لازم را داریم ، ولی این تعامل باید دو طرفه باشد، چرا که ما همه جوره با خواسته‌های تراکتورسازی راه آمده‌ایم و انتظار داریم هو‌اد‌ا‌ران تبریزی از تیم ما هم حمایت کنند.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه خاطر‌ نشان کرد: هم امروز و هم در دو بازی گذشته باید بازی را می‌بردیم ، ولی برخی از اشکالات در تیم ما وجود دارد که باعث می‌شود آدم عصبانی شود. امروز تراکتورسازی هیچ موقعیتی نداشت و اگر د‌ر‌وازه‌بان ما در صحنه گل دو قدم جلوتر می آمد می توانست توپ را مهار کند.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل گسترش فولاد تبریز گفت: احساس می‌کنیم این استان گسترش فولاد را نمی‌خواهد و در بازی قبلی تنها 13 نفر برای دیدن بازی مان به ورزشگاه آمده بود و این باعث می‌شود که انگیزه ما برای کار کردن کم شود. در طول هفته‌ گذشته همه نگاه‌ها در استان معطوف به تراکتورسازی بود آن هم در صورتی که هیچ تیمی این کار را نمی‌کرد و بهترین بازیکنش را در اختیار حریف قرار نمی‌دهد.

وی در خصوص این که چرا از د‌ر‌وازه‌بان دوم تیمش در این مسابقه استفاده نکرد، اظها‌ر کرد: داوود نوشی صوفیانی دو روز قبل پیش من آمد و گفت که همسترینگ پایش کش آمده و من نمی دانم این مصدومیت در آشپزخانه یا جای دیگری برای این بازیکن رخ داده است.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل گسترش فولاد تبریز در پایان تاکید کرد: ناراحتم از این که امتیازات کامل این مسابقه در تبریز نماند، چرا که این یک امتیاز به درد هیچ کدام از تیم‌ها نمی خورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین