کد خبر: ۳۴۱۲۲۰
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

دستگیری تیم پزشکی قلابی در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار، از دستگیری سه عضو تیم پزشکی قلابی که نسبت به درمان بیماران اقدام می‌کردند، در این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ «محمد کاظمی» در تشریح جزئیات خبر اظهار کرد: در پی گزارش شهروندان مبنی بر حضور یک تیم پزشکی(مرد و زن) برای انجام فعالیت‌های پزشکی در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی، سریعاً اکیپ گشت پاسگاه «نوبندیان» برای تحقیقات به محل اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد که تعدادی افراد وارد روستا شده و اعلام داشتند که از مراکز بهداشت شهرستان چابهار برای درمان آنفلوانزا در مناطق محروم به این مکان آمده‌اند.

فرمانده انتظامی چابهار در ادامه تصریح کرد: مأموران با اعزام به منطقه، از فردی که تحت ع‌وان پزشک نسبت به معاینه و درمان افراد اقدام می‌کرد مدارک پزشکی خواسته که وی فاقد مدارک بودند.

کاظمی با اشاره به این‌که این فرد به همراه دو زنی که هم‌دست وی بودند برای بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل شدند، تصریح کرد: این افراد در تحقیقات تخصصی به این‌که بدون داشتن مدارک پزشکی نسبت به درمان بیماران اقدام کردند، اعتراف کرده و در این رابطه 13 نفر از شکات نیز شناسایی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به این‌که این افراد دارای سوابق چنین کاری در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار بوده‌اند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ کاظمی از شهروندان خواست تا برای جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان، از صحت مدارک تحصیلی و حرفه‌ای افراد اطمینان حاصل کنند و در صورت مواجهه شدن با موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین