کد خبر: ۳۵۳۳۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲

شماره 7های تاریخی پرسپولیس

علی پروین و حمید استیلی دو شماره 7 استثنایی پرسپولیس به شمار می‌آیند.
آفتاب‌‌نیوز :
پروین که بیش از 2 دهه مالک پیراهن شماره 7 بوده در زمانی حمید استیلی و محمد خاکپور را به عنوان دو پروینی ـ پرسپولیس متعصب به تیم خود آورد که حضور این دو برای پرسپولیس کاملا کارگشا بود.  البته این دو بعد از جدایی پروین از پرسپولیس جدا شدند و استیلی چند سال بعد دوباره باپروین به پرسپولیس بازگشت و بارها کسب عنوان قهرمانی را تجربه کرد. 

استیلی که حالا جزو مربیان فوتبال ایران به شمار می‌آید، چهارشنبه شب در مراسم چهلم همایون بهزادی کنار علی پروین نشسته بود. البته مشخص است که ارتباط مرید و مرادی دو دهه پیش این دو دیگر به شکل سابق نیست اما 7های درخشان پرسپولیس که از اسطوره‌های ملی هم به شمار می‌آیند، کماکان علاقه قلبی به یکدیگر دارند. 

به گزارش "ورزش سه"، پروین که بعد از جدایی استیلی از ملوان او را ندیده بود، در گفت‌وگو با وی برایش آرزوی موفقیت کرد و گفت اگر مسائل داوری نبود او حتما در انزلی موفق می‌شد. اگرچه کار در این شهر برای مربیان غیربومی کمی دشوارتر از حد معمول است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
اس اس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
0
جالبه که سایت آفتاب از برد استقلال در بازی گذشته و صدرنشینی اش هیچ مطلبی نزده و اینگونه ارادت خودش رو به رنگ قرمز نشون داد؛ رسانه باید بیطرف باشد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین