کد خبر: ۳۵۴۰۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵

هشدار نسبت به افزایش تکدی‌گری

شهردار دزفول ضمن هشدار نسبت به افزایش تکدی گری در سطح این شهر گفت:برخی متکدیان به صورت حرفه ای و سازمان دهی شده وارد دزفول شده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
 محمدرضا کرمی نژاد دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی دزفول با بیان اینکه متکدیان ولگرد چهره این شهر را مخدوش کرده اند خواستار اقدام اساسی برای جمع آوری این افراد از سطح معابر شهر شد و افزود:تعدادی متکدی به صورت سازمان دهی شده وارد دزفول شده اند.

وی اظهار کرد:این متکدیان از ساعات اولیه صبح در مناطق پر تردد و خیابانهای شهر دزفول پراکنده شده و تا ساعات پایانی شب فعالیت می کنند.

شهردار دزفول از شناسایی تعدادی از متکدیان حرفه ای و سازمان دهی شده در سطح این شهر خبر داد و گفت:برای جمع آوری این متکدیان در آستانه نوروز و سفر مسافران نوروزی باید اقدام هماهنگی انجام شود.

کرمی نژاد همچنین از تردد تعدادی بیمار روانی در سطح شهر دزفول ابراز نگرانی کرد و افزود:
اقدام عاجل برای جمع آوری این بیماران روانی از سطح شهر دزفول با مشارکت سایر دستگاهها ضروری است.

وی همچنین از جمع آوری لاستیک های فرسوده خودرو از سطح شهر دزفول در آستانه چهارشنبه آخر سال و با هدف جلوگیری از بروز حوادث خبر داد و گفت:شهرداری دزفول در روزهای باقی مانده تا نوروز با بسیج تمام امکانات و تجهیزات خودرویی طرح پاکسازی و زیباسازی سطح شهر را آغاز کرده است.

به گزارش ایرنا،وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز پارسال یک میلیون و 900 هزار نفر به دزفول سفر کردند که از این تعداد 300 هزار نفر یک یا چند شب را در دزفول بیتوته کردند.

کرمی نژاد پیش بینی کرد در نوروز امسال 2،5 میلیون مسافر نوروزی و کاروان راهیان نور به دزفول سفر کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین