کد خبر: ۳۵۴۲۳
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۸۴ - ۱۹:۰۲

چهره فرضي عاملان قتلهاي سريالي در اختيار پليس قرار گرفت

آفتاب‌‌نیوز : ماموران دايره دهم پليس آگاهي تهران پس از كشف راز سريالي بودن اين سه قتل تحقيقات خود را به صورت همزمان بر روي هر سه پرونده آغاز كرده و در هر سه جنايت ردپاي زن و مردي حدودا 40 ساله را كشف كردند.

هم اكنون پليس احتمال مي‌دهد، اين زوج قاتل كه هنوز هويتشان مشخص نشده است قبل از جنايت ابتدا به عنوان خريدار خانه به خانه سه زن مراجعه كرده و موقعيت خانه را بررسي كرده بودند.متهمان سپس خانه مورد نظر را تحت نظر گرفته و زمان‌هايي كه زن صاحبخانه درخانه تنها بود را به دست مي‌آورند. ساعت 11 تا 13 هر روز، زماني بود كه سه زن در خانه تنها بودند. زن و مرد قاتل كه به نظر مي‌رسد زن و شوهر باشند، سپس با اطمينان از تنها بودن زن صاحبخانه به بهانه‌اي وارد خانه مي‌شدند.با توجه به اينكه قاتلان قبلا به خانه قربانيان خود آمده و زن و مرد نيز بودند، قربانيان به آنها اطمينان كرده و خريداران قلابي خانه را به داخل منزل راه مي‌دادند. با توجه به اينكه هيچ آثاري از ورود به زور به داخل خانه وجود نداشت و سه قرباني در زمان جنايت لباس رسمي به تن داشتند ماموران احتمال زن و مرد بودن قاتلان را مطرح كردند كه اين احتمال با اظهارات چند شاهد كه قاتلان را در محل جنايت ديده اند قوت گرفت.

در فرضيه‌اي ديگر كارآگاهان همچنين با توجه به اينكه مقتولان در زمان جنايت هيچ مقاومتي از خود براي نجات نشان نداده‌ بودند، احتمال مي‌دهند، زن و مرد قاتل در ابتدا مدعي سرقت شده و با تهديد زنان، اقدام به بستن دست‌و پاي طعمه‌هاي خود با طناب كرده‌اند. سه زن كه احتمال مي‌دادند، زن و مرد ناشناس پس از سرقت محل را ترك مي‌كنند، بدون هيچ مقاومتي خود را تسليم قاتلان كرده بودند.

اما زن و مرد ميانسال كه هنوز انگيزه‌ آنها نامشخص است در يك لحظه با غافلگير كردن قربانيانشان به سمت آنها حمله‌ور شده و با وارد كردن ضربات متعدد چاقو به گردن و پشت زنان آنها را به قتل رسانده بودند.

با توجه به فاش شدن نحوه شناسايي قربانيان و قتل آنها از سوي پليس و انعكاس آن در مطبوعات دو احتمال امكان‌پذير است. در نخستين احتمال، قربانيان براي فرار از دستگيري و مجازات براي مدتي نامشخص جنايتي را مرتكب نمي‌شوند تا حساسيت‌ها بر روي اين ماجرا كاهش يابد.
اما در دومين احتمال، آنها به جنايت‌هاي خود ادامه داده و امكان تغيير روش از سوي آنها نيز وجود دارد.تجربه‌ قتل‌هاي سريالي ديگر از جمله قتل‌ زنان در مشهد از سوي سعيد حنايي نشان مي‌دهد قاتلان سريالي با وقفه‌اي چند روزه به همان شيوه قبل اما با احتياط، جنايت‌هاي خود را از سر مي‌گيرد.

هم‌اكنون با كمك شاهداني كه زن و مرد قاتل را هنگام ورود به خانه سه‌زن مشاهده كرده‌اند، و تلاش متخصصان تشخيص هويت پليس آگاهي چهره فرضي قاتلان را ترسيم كردند.ماموران كه احتمال مي‌دهند متهمان از تهران و حتي كشور خارج شوند عكس آنها را در اختيار پليس كشور قرار داده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین