کد خبر: ۳۵۶۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۸۴ - ۱۳:۰۶

حماس: حواستان را جمع کنید

آفتاب‌‌نیوز : دفتر جنبش مقاومت اسلامي (حماس) در تهران در پي وخامت حال آريل شارون بيانيه‌اي را به نقل از يك مقام اين جنبش كه نامي از وي نبرد، صادر كرد.

در اين بيانيه با اشاره به انتشار اخبار مربوط به نيمه فلج شدن يا مرگ مغزي آريل شارون كه منجر به كنار رفتن او از صحنه‌ي سياسي رِژيم صهيونيستي خواهد شد، به نقل از اين مقام مسوول حماس آمده است: جهانيان نبايد اين را فراموش كنند كه آريل شارون جنايت‌هاي بي‌شماري را در حق ملت فلسطين و ملت‌هاي خاورميانه مرتكب شده و وي مسوول كشتارهاي دسته‌جمعي فلسطينيان و در راس همه‌ي آنها كشتار صبرا و شتيلا و اردوگاه جنين است.

بر اساس اين بيانيه وي گفت: هرگونه تغيير و تحول در رژيم صهيونيستي مي‌بايست به دقت مورد بررسي قرار گيرد و اميدواريم كه عده‌اي همچون گذشته با اين مساله به طور غيرمنطقي برخورد نكنند. ما از رهبران تشكيلات خودگردان فلسطين مي‌خواهيم كه نسبت به اين مساله كاملا هوشيار باشند و اجازه ندهند كه شرايط به گونه‌اي رقم خورد كه ملت فلسطين تاوان تحولات آتي را پرداخت كنند؛ زيرا جانشين شارون هر كه باشد تلاش خواهد كرد تا شايستگي خود را با ارتكاب جنايت‌هاي بيشتر عليه فلسطينيان به اثبات رساند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین