کد خبر: ۳۶۰۷۹۳
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲

مجیدی: دعا می‌کنم پورحیدری روی نیمکت بنشیند

سرپرست تیم فوتبال استقلال در فاصله‌ی کمتر از 24 ساعت مانده به شهرآورد 82 شرایط این تیم را بسیار خوب توصیف کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
فرزاد مجیدی در آغاز آخرین تمرین استقلال پیش از شهرآورد 82 شرایط این تیم را خوب توصیف کرد و گفت: در هفته گذشته تمرین‌های مناسبی انجام دادیم و امشب هم خوب استراحت می‌کنیم تا فردا (جمعه) بازی خوبی برابر پرسپولیس انجام دهیم.

او در ادامه و در واکنش به انتقادهایی که از استقلال مبنی بر ضعف فنی این تیم می‌شود گفت: نظر دوستان برای ما محترم است اما وقتی تیمی 25 هفته صدر جدول بوده یعنی شرایط فنی خوبی داشته است. این انتقادها از اول فصل هم بود و ما به آن عادت کرده‌ایم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره‌ احتمال حضور منصور پورحیدری روی نیمکت استقلال در دیدار شهرآورد هم گفت: من با تمام وجودم دوست دارم که ایشان هرچه زودتر به نیمکت برگردند چون جایشان خالی است. باید ببینیم که حال خودشان در روز بازی چطور است، من دعا می‌کنم که ایشان روی نیمکت بنشینند.

به گزارش ایسنا، مجیدی در ادامه با بیان اینکه در دوران بازی‌اش دراستقلال خاطره تلخی از داربی‌ها ندارد گفت: شاید از نظر هواداران شیرین‌ترین خاطره‌ ما از داربی به بازی‌ای برگردد که با گل دقیقه 92 سه بر دو برنده شدیم اما از نظر خودم آن بازی که زیر باران برگزار شد و عنایتی با پاس من گل زد و برنده شدیم بهترین بازی بود.

او در پایان درباره حضور چندتن از پیشکسوتان استقلال در تمرین این تیم اظهار کرد: ما از حضور پیشکسوتان استقلال استقبال می‌کنیم و حتی زودتر از این می‌خواستیم که آن ها به تمرینات ما بیایند و از ما حمایت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین