کد خبر: ۳۶۶۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹

انهدام کارگاه‌های تولید شیشه در خانه‌های ساحلی/کشف 3 هزار و 800 قبضه اسلحه غیرمجاز

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام کشف سه هزار و 800 قبضه اسلحه غیرمجاز در طرح خلع سلاح مازندران گفت: کارگاه های تولید شیشه در شهرهای ساحلی مازندران در حال رونق گرفتن بود که منهدم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا یونسی در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با اشاره اینکه تعامل خوبی با منتخبین مجلس در مازندران صورت گرفته است، تصریح کرد: همه اقدامات باید برای توسعه استان مازندران صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در حوزه مراقبت نرم از جامعه امروز علم به درجه ای رسیده است که امواج بدون اجازه صاحبان خانه وارد می شود، اظهار کرد: باید در برابر تهدیدات آمادگی داشت از این رو برای تجهیز همه شهرستان های استان مازندران به دوربین مداربسته برنامه ریزی صورت گرفته است.

یونسی با اشاره به اینکه 340 دوربین به ارزش پنج میلیارد تومان خریداری و در اختیار شهرداری ها قرار گرفته است، گفت: هفت شهرستان استان مازندران به طرح مراقبت نرم مجهز شدند و مراکز این طرح در شهرداریها استقرار یافته است.

این مسئول با تاکید بر اینکه بسیاری از آمار جرایم در مازندران کاهش یافته و شاخص های امنیتی در مازندران افزایش یافته است، افزود: در طرح های دریا که یکی از درد های خانمان سوز گریز گردشگر آمار غرق شدگی دریا است نیز اقداماتی صورت گرفته به طوری که 62 درصد کاهش غرق شدگی در مازندران صورت گرفته است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه ساخت و ساز سواحل کنترل شده است، گفت: تعداد سواحل زیباسازی شده مازندران در مقایسه با گذشته رو به افزایش است.

به گزارش ایسنا، یونسی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات مازندران متکدیان بودند که سه مرکز نگه داری متکدیان در استان راه اندازی شده است، یادآور شد: تیراندازی در برخی شهرستان های مازندران از دیگر مشکلات بود که طرح خلع سلاح در استان اجرایی و صدها قبضه اسلحه که عمدتا اسلحه شکاری بودند کشف شد.

وی اعلام کرد: طرح خلع سلاح هنوز در مازندران ادامه دارد تا شاهد تیراندازی های غیرمجاز نباشیم.

یونسی وجود محلات آلوده را از دیگر مشکلات استان عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا 30 محله آلوده شناسایی شده و در طول یک سال و نیم پاکسازی شدند که از این طریق شبکه های توزیع موادمخدر در استان ضربه های سختی خوردند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه کارگاه های تولید شیشه در برخی شهرهای ساحلی مازندران در حال رونق گرفتن بود که متلاشی شد، افزود: بسیاری از این کارگاه ها در خانه استیجاری ساحلی کشف و متلاشی شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
0
340 دوربین 5 میلیارد تومن؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین