کد خبر: ۳۷۵۸۰
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۸۴ - ۱۲:۰۹

نگرانی همسر اکبر گنجی از وضعیت ناگوار او در زندان

آفتاب‌‌نیوز :

وی اعلام داشت که دوشنبه 26/10/84 مصادف با 2 هزار و نود و چهارمین بین روز حبس آقای گنجی و صدو سی و شش بین روز زندان انفرادی اوست. طی 145 روز گذشته ایشان فقط 2 بار با فرزندانش که آرزوی دیدار پدر را دارند، ملاقات کرده است. در آخرین ملاقات وضعیت جسمی ایشان بدین گونه بود: وزن:50 کلیوگرم با ضعف بسیار شدید و فشار خون بسیار پایین و جز پوست و استخوان از او باقی نمانده است. همچنان در انفرادی امنیتی بند 2 الف نگهداری می شود در محدودیت بسیار شدید غذایی و دارویی به سر می برد مسئولان مربوط به درخواست های ما برای ملاقات پاسخی نمی دهند و سعی دارند با تحت فشار قرار دادن خانواده به آقای گنجی فشار آورند.
در بخش دیگری از بیانیه وی آمده که ما شدیدا نگران سلامتی و زندگی آقای گنجی هستیم این حق قانونی ماست که از ملاقات هفتگی بهره مند باشیم. معصومه شفیعی در پایان اعلام کرده: پروردگارا ! عزیز محبوس خود را به تو می سپارم؛ تو شاهدی که او نیتی جز اصلاح ندارد و او نه در پی قدرت است و نه مکنت، گذشته پاک او و کارنامه درخشانش نشان می دهد که چگونه مردی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۸۴/۱۰/۲۶
1
0
كسي كه يك وكيل عوضي مثل شيرين داشته باشد كه عوض كار وكالت دنبال كارهاي سياسي است بايد حالا حالاها پي زندان موندنو به خودش بماله
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین