کد خبر: ۳۹۷۷۶
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۸۴ - ۰۰:۲۶

آرماگدون هسته ای ایران و غرب

آفتاب‌‌نیوز : در حال حاضر گروههای افراطی در غرب که خود را مبلغان انجیل معرفی می کنند قصد دارند آمادگی روحی یک نبرد هسته ای را در بین پیروان خود بوجود بیاورند.

 اصول و مباني جريان مبلغان انجيل در آمريكا و انگليس حمايت همه جانبه عقيدتي و سياسي از صهيونيسم مي باشد و آنها اعتقاد دارند كه پيروان كليساي پروتستان براي ظهور دوباره مسيح بايد چند خواسته مسيح را كه در تفاسير انجيل در قرن بيستم به عنوان پيشگويي هاي انجيل بيان شده، عملي نمايند. حوادثي كه توسط آنها بايد عملي شوند، عبارتنداز: 

۱- يهوديان از سراسر جهان بايد به فلسطين آورده شوند و كشور اسرائيل در گستره اي از رودخانه نيل تا رودخانه فرات به وجود آيد و يهودياني كه به اسرائيل مهاجرت کنند اهل نجات خواهند بود. 

۲- يهوديان بايد مسجد الاقصي و قبه الصخره در بيت المقدس را منهدم كنند و به جاي اين مسجد مقدس مسلمانان، معبد بزرگ را بنا نمايند (از سال ۱۹۶۷تا به حال این مسجد در بيت المقدس بيش از صدبار مورد حمله يهوديان و مسيحيان صهيونيست قرار گرفته است) 

۳- روزي كه يهوديان مسجد الاقصي در بيت المقدس را منهدم كنند، جنگ نهايي مقدس (آرماگدون) به رهبري آمريكا و انگليس آغاز می شود در اين جنگ جهاني تمام جهان نابود خواهد شد. 

۴- روزي كه جنگ آرماگدون آغاز شود، تمامي مسيحيان پيرو اعتقادات «عملي نمودن خواسته هاي مسيح» كه مسيحيان دوباره تولد يافته هستند، مسيح را خواهند ديد و توسط يك سفينه عظيم از دنيا به بهشت منتقل مي شوند و آنها از آنجا همراه با مسيح نظاره گر نابودي جهان و عذاب سخت در اين جنگ مقدس خواهند بود. 

۵- درجنگ آرماگدون زماني كه ضد مسيح (دجال) در حال دستيابي به پيروزي است، مسيح همراه مسيحيان دوباره تولد يافته در جهان ظهور كرده و ضد مسيح را در پايان اين جنگ مقدس شكست داده و حكومت جهاني خود را به مركزيت بيت المقدس برپا خواهد ساخت و معبدي به جاي مسجد الاقصي در بيت المقدس- كه توسط مسيحيان و يهوديان قبل از آغاز جنگ آرماگدون ساخته شده- محل حكومت جهاني مسيح خواهد بود . 

۶- دولت صهيونيستي اسرائيل با كمك آمريكا و انگليس مسجد اقصي و مسجد صخره در بيت المقدس را نابود خواهد كرد و معبد بزرگ به دست آنان در اين مكان ساخته خواهد شد و اين رسالت مقدس به عهده آنهاست. 

7- قبل از آغاز جنگ آرماگدون، رعب و وحشت جامعه آمريكا و اروپا را فرا خواهد گرفت. 

8- قبل از ظهور دوباره مسيح، صلح در جهان هيچ معني ندارد و مسيحيان براي تسريع در ظهور مسيح بايد مقدمات جنگ آرماگدون ونابودي جهان را فراهم نمايند. 

مسيحيان صهيونيست هم چون فرقه پروتستان ها در آمريكا و انگليس اعتقاد دارند كه مسيح هميشه در امور خاورميانه به سود دولت اسرائيل مداخله کرده و اعلام مي دارند كه خواست دولت اسرائيل در حقيقت خواست مسيح است لذا و مذاكرات صلح در خاورميانه بيهوده است و تأسيس كشور اسرائيل بزرگ از رودخانه نيل تا رودخانه فرات، خواست مسيح مي باشد كه به زودي عملي خواهد شد.

 صهيونيست هاي يهودي هم طبق اعتقاد به مجموعه قوانين ديني خود «تلمود» به مكتب «خواسته هاي خدا» اعتقاد دارند و مطابق اين اعتقاد آنها برنامه اي را اجرا مي نمايند كه با كمك دولت هاي آمريكا و انگليس و ديگر كشورهاي غربي بتوانند مسجد مقدس الاقصي در بيت المقدس را تخريب كرده، كشور اسرائيل بزرگ را با نابودي كامل كشورهاي اسلامي به وجود آورند. 

به همين منظور ميان صهيونيست هاي يهودي و صهيونيستهاي مسيحي از فرقه پروتستان اتحاد و هماهنگي كامل وجود دارد و مسيحيان پيرو اعتقاد «خواسته هاي خدا» همواره اظهار مي دارند هر عملي كه از سوي دولت اسرائيل انجام مي شود، در حقيقت از سوي مسيح طراحي شده و بايد توسط مسيحيان سراسر جهان مورد حمايت قرار گيرد. 

به لطف حمايت همه جانبه جهان مسيحي غرب از دولت تل آويو اكنون ذخاير عظيم موشك هاي هسته اي و انواع و اقسام تسليحات شيميايي و ميكروبي در اسرائيل وجود دارد و در واقع، رژيم صهيونيستي را به يك «انبار مهمات و پادگان نظامي جهان مسيحي شامل ايالات متحده آمريكا و غرب» تبديل كرده اند.

 البته هدف استراتژيك جهان مسيحي غرب اين است كه كشورهاي اسلامي را در زمينه هاي اقتصادي و نظامي براي هميشه ضعيف نگاه دارند. 

اما جدا از تمامی حمایت های مادی و نظامی غرب از اسرائیل جهان در هفته های گذشته شاهد اظهارات ژاک شیراک بود که صحبت از حمله هسته ای به کشورهای تروریست یا حامی تروریست کرده بود.

 اوضاع سیاسی جهان و اظهارات برخی از سیاستمداران غربی در هفته های اخیر می تواند نوعی زنگ خطر تلقی گردیده که شرایط آینده اصلا قابل پیش بینی نیست. برای مثال چه کسی فکر می کرد فرانسه اولین کشوری خواهد بود که مستقیما تهدید به استفاده از سلاح اتمی می کند. 

چه کسی می تواند در جدیت سخنان موفاز, وزیر دفاع اسرائیل در اینکه گفت ما باید قابلیت دفاع از خودمان را با تمامی امکانات ( استفاده از سلاح هسته ای) داشته باشیم و باید برای همین خودمان را آماده کنیم شک کند. 

چه کسی فکر می کرد روزی ایران تهدید به قطع یا کاهش صادرات نفت خود کند و با این تهدید ( اگر عملی شود) اقتصاد جهانی را به دوران عصر یخبندان وارد کند. احمدی نژاد تنها رئیس جمهوری است که غرب را با چنین تهدید بزرگی مواجه کرده است. 

اگر تمامی تهدیداتی که هر روز از سوی هر کشوری (فرانسه, اسرئیل, آمریکا و ...) مطرح می شود زنگ خطر را به صدا در می آورند, خطر اشتباهات مرگبار هر روز پیش از پیش می گردد.

 پیدا کردن راه حلی برای حل این بحران هسته ای روز به روز پیچیده تر می شود. وقتی ژاک شیراک73 ساله در هفته های گذشته گفت راه سومی در مقابل سکون یا نابودی وجود دارد و آن استفاده از سلاح اتمی است شاید در حال بازی با رسانه های جمعی بود, بعضی های می گویند شیراک با آن اظهارت می خواسته خودی نشان بدهد.

 اما موضوع این است که شیراک کسی است که قدرت صدور فرمان استفاده از 300 کلاهک هسته ای را دارد ولی نکته در این است که هنگامی کسی چنین تهدید بزرگی می کند حتما آمادگی عملی کردن تهدیدش را دارد. 

باربارا تاچمن یک مورخ غربی 50 سال پیش به این موضوع اشاره کرده بود که " انسانها طوری به سمت جنگ رژه می روند که گویی جنگ ها از پیش برای بشریت مقرر شده اند, در حالیکه آنها دچار سوءتفاهم شده اند, آنها بدون توجه به غفلت و خودخواهی خود سرنوشت یا دستگاههای اطلاعاتی را مقصر معرفی می کنند"

 تاریخ پر از مثالهائی ازاین گونه است, تهاجم به عراق در سال 2003 یکی از مثالهای اخیر است. بعضى‏ها بر اين عقيده‏اند كه پيش‏بينى قابل توجهى درباره جورج دبليو بوش وجود دارد، مردى كه سخن خود را با يك خطابه مذهبى بسيار قوى و ورزيده القا مى‏كند، همچنين عقايد مذهبى و باورهاى دينى را در سياست هاى خارجى‏اش دخالت مى‏دهد، پر واضح است كه بسيارى از حاميان مذهبى بوش، از حوادث عراق به عنوان تحقق يك پيشگويى تعبير كرده‏اند. اما سوال این است که چگونه ایران را از اینکه گزینه بعدی باشد دور نگه داریم؟ 

در هفته های آینده جلسات زیادی برگزار خواهد شد تا پرونده فعالیت های هسته ای ایران را بیشتر بررسی کند, در حال حاضر پرونده ایران به شورای امنیت ارجاع داده شده ولی همه چیز بستگی به گزارش نهایی البرادعی رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی دارد. او چندی پیش گفته بود که پرونده ایران پیچیده است و باید اطلاعات بیشتری برای ارائه گزارش داشته باشد.

تاریخ نشان داده که هیچوقت نگرانی های غرب واقعی نبوده است. تجربه جنگ عراق نشان داده که ادعاهای بوش و بلر در خصوص تلاش عراق برای ساخت و تولید سلاح های کشتار جمعی تنها بهانه ای برای حمله به این کشور بوده است.

 البرادعی مردی است که موفق به دریافت جایزه صلح نوبل شده و جهان در انتظار گزارش البرادعی برای تصمیم گیری نهایی در خصوص فعالیت های هسته ای ایران است.

 با وجودی که چند سال از همکاری میان آژانس و ایران می گذرد البرادعی همچنان ادعا می کند که ایران اطلاعات مورد نیاز را در اختیار وی قرار نمی دهد تا او بتواند در مورد صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ایران تصمیم قطعی گرفته و نظر نهایی خود را اعلام کند.

 چندی پیش او گفت که برای تصمیم گیری نهایی نیاز به آزمایشهائی برای اندازه گیری میزان تشعشعات رادیواکتیو داریم. البرادعی چندی پیش گفت دیپلماسی فقط گفتگو نیست, دیپلماسی باید توسط فشار و در نهایت اعمال زور پشتیبانی شود, ما قوانینی داریم و باید هر کاری انجام دهیم تا از قوانین محافظت کنیم. 

در حال حاضر ابهاماتی وجود دارد که باید آنها را بررسی کنیم, ما هنوز برای ارائه گزارش نهایی آماده نیستیم و نمی خواهیم بدون رسیدن به جواب قطعی برای سوالهایمان گزارشی ارائه کنیم. 

از طرفی تهران حق دارد به راحتی پیشنهاد روسیه را برای غنی سازی در خاک این کشور قبول نکند. برای قرنها حکومت های گذشته ایران توسط روسها تهدید شده و این طبیعی است که آنها با پذیرش غنی سازی اورانیوم در روسیه که سرنوشت فعالیت های هسته ای آنان را در دست مسکو قرار دهد به راحتی موافقت نکنند, این اقدامی است که هر دولت دیگری نیز در ایران به آسانی با پذیرش آن موافقت نمی کند.

 قطع گاز روسیه به اوکراین و خرابکاری عمدی روسها در خطوط انتقال گاز به گرجستان باعث شده که تصمیم گیری برای آنها سخت تر از همیشه گردد.

تأثير تبليغات گسترده دستگاههاي ارتباط جمعي آمريكا كه كاملاً تحت كنترل صهيونيست ها ست، مردم آمريكا را به زود باورترين مردم جهان تبديل كرده و حادثه ۱۱ سپتامبر هم كينه و نفرت مردم آمريكا و جهان غرب را به خاطر تبليغات هدايت شده عليه اعراب و مسلمانان برانگيخته است.

 صهيونيست ها و طرفداران آنها كه سال ها يك سلسله برنامه هاي ديني، فرهنگي، اجتماعي، و سياسي تبليغ کرده اند، با حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ بهترين فرصت را به دست آوردند تا برنامه هايشان را با سرعت بيشتري به مردم آمريكا و اروپا بقبولانند و در حال حاضر مي كوشند برنامه هاي خود را عملي کنند. 

در دوران جنگ سرد، آمريكا اتحادجماهير شوروي سابق را «امپراتوري شر» معرفي مي كرد و بعد از جنگ سرد دستگاههاي ارتباط جمعي آمريكا ترس از مسلمانان را تبليغ كردند ولی بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر اين تبليغات عليه اسلام و مسلمانان جهان در دنياي غرب به اوج خود رسيده است.

 ولی نکته ای که غرب نباید آنرا فراموش کند این است که ایران عراق نیست, بنابراین بهتر است که غرب با یک دیپلماسی خشن به سوی تحقق بخشیدن به مکاشفات یوحنا نرود, چرا که جنگ با ایران سرنوشت جهان را در تاریکی فرو می برد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
0
0
اتفاقي كه بايد بيافتد ميافتد و هيچكس نميتواند جلو جنگ آخر را بگيرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
0
0
باسلام خیلی از مطالبتون خوشم اومد عالی باسند وبه روز امیدوارم مطالب بیشتری در این زمینه برای اگاهی ارایه بدین با تشکر فراوان
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین