کد خبر: ۴۰۳۸۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

عضو حزب موتلفه: سیاه‌نمایی عملکرد دولت منصفانه نیست/نقد در منبرهای عمومی خیلی به مصلحت نیست

هرکس می خواهد دولت را نقد کند باید بداند نقد با تخریب متفاوت است. تخریب حرکتی است که در جهت پیشگیری از اقدامات دولت در هر شکل آن انجام می شود.
آفتاب‌‌نیوز : دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی گفت: منصفانه نیست که عملکرد دولت یازدهم را سیاهنمایی نموده و همه اقدامات انجام گرفته غیرمفید و غیرسازنده ارزیابی شوند.

به گزارش ایرنا، جواد آرین منش روز دوشنبه با اشاره به اظهارات اخیر رئیس مجمع تشخیص نظام مبنی بر کارشکنی در کار دولت، گفت: البته هیچ دولتی را نمی توان پیدا کرد که همه اقداماتش کاملا منطبق با معیارهای علمی و کارشناسی بوده باشد و هیچگونه نقطه ضعفی در عملکرد نداشته باشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی در این خصوص افزود: بر اساس نگاه عالمانه و کارشناسانه همه دولتها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یک سلسله اقدامات مفید و موثر انجام داده اند و یک سری کاستی ها و نقصان هایی هم در عملکرد همه دولتها بوده است.

آرین منش افزود: تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند همکاری، یاری و همدلی مردم و قوای سه گانه با یکدیگر در پرتو نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه است.

وی ادامه داد: یعنی همان خط مشی که رهبر معظم انقلاب در طول سالهای گذشته و در مواجهه با دولتهای گوناگون با گرایشها و سلایق سیاسی مختلف در پیش گرفته اند.

او گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار ماه رمضان گذشته با کارگزاران نظام فرمودند 'من دولت را حمایت و تایید می کنم همچنان که همه دولتها را حمایت کردم' و فرمودند 'از همه توانم برای کمک به دولت استفاده می کنم و به مسئولان بلندپایه نظام و تیم مذاکره کننده هسته ای اعتماد دارم.'

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی افزود: هدف در بیان انتقادها و پیشنهادها باید رشد و سازندگی باشد و چنانکه که رهبری فرمودند نقد دولتها باید به صورت کارشناسی انجام شود، نقد در منبرهای عمومی خیلی به مصلحت نیست.

وی ادامه داد: حال باید دید چقدر به این آموزه ها و رهنمودهای رهبری توجه می شود و اگر این شیوه مورد نظر قرار بگیرد معلوم است که خود را در خط رهبری تعریف کرده ایم و هدفمان سازندگی و اصلاح امور و پیشبرد کشور است.

آرین منش گفت: هرکس می خواهد دولت را نقد کند باید بداند نقد با تخریب متفاوت است. تخریب حرکتی است که در جهت پیشگیری از اقدامات دولت در هر شکل آن انجام می شود.

وی افزود: تخریب امری منطقی نبوده بلکه خیانت به ملت است چون چوب لای چرخ دولت گذاشتن است تا نتواند کارش را انجام دهد و با عدم موفقیت دولت جریانهای مخالف و رقیب حقانیت خود را به اثبات برسانند و برای خود وجاهتی کسب کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: اگر جریانهای سیاسی اینگونه برخورد کنند جفا به مردم است. دولتها نیز بی نیاز از نقد منصفانه، مصلحانه و شنیدن نظر مردم و کارشناسان و نخبگان نیستند زیرا حکومت ما مردمسالاری و دموکراتیک است و نظرات مردم باید اصل تلقی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
0
0
به جز عده ای خاص
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین