کد خبر: ۴۰۵۲۵۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰

از پیشکسوتان پرسپولیس تقدیر شد

مراسم تقدیر از پیشکسوتان پرسپولیس برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
مراسم تقدیر از اعضای تیم پرسپولیس که در سال ۱۳۷۰ اولین و تنها قهرمانی این تیم را در رقابت‌های جام در جام باشگاه‌های آسیا با غلبه بر تیم المحرق بحرین در استادیوم آزادی رقم زدند، امروز و  با حضور پیشکسوتان پرسپولیس و به میزبانی شرکت کهن پیشکسوتان پرسپولیس و کارخانه ایران یاسا، اسپانسر پرسپولیس در آن بازی برگزار شد.

در این مراسم که در کارخانه ایران یاسا به عنوان اولین اسپانسر تاریخ باشگاه پرسپولیس برگزار شد، از اعضای تیم پرسپولیس در آن مسابقه تقدیر و قدردانی به عمل آمد و هدایایی نیز به آنها اهدا شد. پیشکسوتان پرسپولیس و بزرگانی همچون علی پروین، حمید جاسمیان، محمد صادقی، مرتضی کرمانی‌مقدم، سعید نعیم‌آبادی، محمدحسن انصاری‌فرد، مجتبی محرمی، حمید درخشان، منوچهر عبدالله‌زاده، ادموند بزیک، بهزاد داداش‌زاده، بهروز رهبری‌فرد، جواد حسن‌زاده، نجم‌الدین بخشی، محمد صادقی، عباس کارگر، عبادزاده و… در این مراسم شرکت داشتند.

گروهی، مدیرعامل شرکت ایران یاسا درباره تقدیر از پیشکسوتان پرسپولیس و فعالیت‌های این کارخانه توضیحاتی را ارائه کرد. همچنین مدیرعاملی که در سال ۱۳۷۰ مدیریت این کارخانه را بر عهده داشت و به دلیل عقد قرارداد با پرسپولیس و عدم پخش این مسابقه از سوی صدا و سیما توضیحاتی درباره حمایت مالی این کارخانه ارائه کرد.

عباس انصاری‌فرد، مدیرعامل وقت سرخپوشان نیز درباره این که پرسپولیس اولین باشگاه ایرانی بوده که پای حامیان مالی را به فوتبال ایران باز کرده و درآمدزایی از راه تبلیغات را در فوتبال ایران باب کرد، سخن گفت و درباره نحوه همکاری پرسپولیس با شرکت ایران یاسا در بازی فینال جام در جام باشگاه‌های آسیا توضیحاتی داد.

به گزارش ایسنا، میثاقی مجری این مراسم بود. علاوه بر پیشکسوتان پرسپولیس، جمعیتی بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از  پرسنل شرکت ایران یاسا نیز در آن حضور داشتند و مراسم باشکوهی برگزار شد. اعضای تیم پرسپولیس در بازی فینال جام در جام آسیا از خاطرات خود از این بازی سخن گفته و کلیپی از آن بازی و گل محمدحسن انصاری‌فرد که منجر به قهرمانی سرخ‌ها شد برای حاضران پخش شد.

همچنین از شعار شرکت پیشکسوتان پرسپولیس تحت عنوان، پیشکسوتان پرسپولیس حامی کار و تولید ایرانی توسط علی پروین و حمید جاسمیان رونمایی شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین