کد خبر: ۴۱۰۱۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

آیت‌الله سیستانی: هر سحر برای رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ایران دعا می‌کنم

آیت الله سیستانی فرمودند: من هر روز از جمله قبل از نماز صبح برای همه اهل ایران دعا می‌کنم و بخصوص از خدا می‌خواهم تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران که هر روز دارد به آن اضافه می‌شود، حذف و ملغی شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله سیدعلی سیستانی مرجع عالی شیعیان عراق، صبح امروز در دیدار جمعی از ایرانیان که در میان آنها گروهی از اهل رسانه و خبرنگار فارس هم حضور داشتند، با اعلام اینکه من هر روز از جمله قبل از نماز صبح برای همه اهل ایران دعا می‌کنم و بخصوص از خدا می‌خواهم تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران که هر روز دارد به آن اضافه می‌شود، حذف و ملغی شود.

وی که به علت سرماخوردگی جزئی، از صحبت زیاد عذرخواهی کرد، افزود: این تحریم‌ها که در زمینه طب، صنعت، ترابری و بسیاری از کالاها و خدمات ضروری دیگر ایجاد شده، مرا ناراحت می‌کند و پیوسته از خدا رفع آنها را مسئلت می‌کنم.

به گزارش فارس، آیت‌الله سیستانی همچنین در پاسخ به یکی از روحانیان حاضر از فعالیت‌های مراکز علمی حوزه علمیه قم ابراز خشنودی کرد و گفت: بنده در جریان بسیاری از این فعالیت‌ها هستم و امیدوارم این تلاش‌ها، قدرت و گسترش بیشتری پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
0
0
محضر مبارک حضرت آیت الله سیستانی، گر چه دعای آن بزرگوار کارساز خواهد بود ولی مشکل اینجاست همانطور که حضرتعالی نگران وضعیت مردم بوده و دعای ملغی شدن تحریم ها را دارید، جماعتی هم دلواپس برداشتن تحریم ها هستند و از هیچ کاری برای تخریب اعتبار و استقلال ایران کوتاهی نمی نمایند! دعا بفرمائید خداوند ایشان را هدایت نماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
0
0
دستشون درد نکنه ولی بهتره برای نجات عراق دعاکنند که کمی از بار مالی مردم ایران از جهت کمک به ملت مظلوم؟؟؟ عراق کم بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
0
0
از اینکه این مرجع عالیقدر اینقدر دلواپس مردم ایران هستند جای بسی سپاس و سلامتی برایشان داریم ولی امیدوارم دلواپسان ایران هم به جای دعا برای برگشتن تحریمها ، همانند این بزرگوار به فکر مردم ایران باشند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین