کد خبر: ۴۱۴۶۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

خوش‌بینی آیت‌الله موحدی کرمانی نسبت به موفقیت اصولگرایان در انتخابات 96/شرایط برای وحدت فراهم است

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: نیروهای انقلابی زیر یک چتر بسیار گسترده در حال رسیدن به یک وحدت و همگرایی حداکثری هستند.
آفتاب‌‌نیوز : آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به روند وحدت در جبهه نیروهای انقلابی، گفت: تمام گروه‌های انقلابی و وفادار به انقلاب اسلامی اکنون در موضع اجماع و وحدت با نیروهای انقلاب قرار دارند و به نظر می‌رسد مسیری که برای وحدت در نظر گرفته شده، مسیر موفقی باشد.

به گزارش تسنیم ، وی با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی در زیر یک چتر گسترده در حال رسیدن به یک وحدت و همگرایی حداکثری هستند، تاکید کرد: انتظار می‌‌رود با حضور تمام گروه‌های انقلابی و اصولگرا در ذیل مکانیزم طراحی شده، زمینه موفقیت نیروهای انقلاب در انتخابات 96 فراهم شود، البته این همگرایی در مردم نیز لازم است و انشاءالله مردم نیز برای دفاع و حمایت از جریان ارزشی و کارآمد در صحنه میدانی به وظیفه خود به خوبی عمل خواهند کرد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت: در آینده نزدیک درباره مکانیزم همگرایی نیروهای انقلاب با مردم سخن خواهیم گفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
0
... در خواب بيند ...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
0
کاملا درست است دنبال یک قهرمان میگردند که یک تنه همه مشکلات را حل کند مشکلات خود ساخته تندروها باعث ظعیف جلوه دادن جریان اصلاح طلب میشود و اکنون اب گل الود است زمان اصولگرایان فرصت طلب تا تکرار مکررات کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
0
باشه.. حتما رای میارین
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین