کد خبر: ۴۲۷۰۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

دختر ترامپ بر صندلی رئیس جمهور نشست / عکس

دختر ترامپ ایوانکا در روز دوشنبه عکسی را در حساب توئیتری خود منتشر کرده بود که در آن وی بر روی صندلی ترامپ در کاخ سفید نشسته بود.
آفتاب‌‌نیوز : دختر ترامپ ایوانکا در روز دوشنبه عکسی را در حساب توئیتری خود منتشر کرده بود که در آن وی بر روی صندلی ترامپ در کاخ سفید نشسته بود.

به گزارش  آفتاب نیوز به نقل از جام نیـوز، سی بی اس نیوز در گزارشی نوشت: دختر ترامپ ایوانکا در روز دوشنبه عکسی را در حساب توئیتری خود منتشر کرده بود که در آن وی بر روی صندلی ترامپ در کاخ سفید نشسته بود.

نشستن دختر ترامپ بروی صندلی پدر در کاخ سفید / عکس

 این وب سایت آمریکایی نوشت: بسیاری از کاربران درفضای مجازی این اقدام وی را مخالف رسوم و سنت سیاسی آمریکا دانسته  و با توجه به تنش های گذشته در مورد مد و لباس ایوانکا، بازهم از او انتقاد کردند. برخی از کاربران ارتباطات بیش از حد او با کاخ سفید را مورد انتقاد قرار دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
الماسی
|
Denmark
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
2
ما که مسلمانیم باید محبت را از اقای ترامپ یاد بگیریم وعواطف واحساسات پدر وفرزندی را نه مثل بعضی از ماها که اگر فرزاندانمان را هم اعدام کنند به خاطر موقعیت اجتماعی ووابسته بودن به ثروت وقدرت میگوییم عیب ندارد بگذار اعدام بشه فقط خودمان صندلی را از دست ندهیم ،،
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین