کد خبر: ۴۳۸۱۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴

پشت‌پرده قرار دادن حاجی‌بابایی در جمع 5 کاندیدای نهایی جمنا /نامه‌ای که رسانه‌ای نشد

آفتاب‌‌نیوز : نامه نیوز نوشت:گویا تماس هایی از سوی مسئولان جمنا با حاجی بابایی برقرار شده و به او می گویند فار انتخابات و انتخاب 5 نامزد به پایان رسیده و چون انصراف فتاح بعد از اعلام آرا بوده از این پس کار جمنا با همین 4 نامزد ادامه پیدا می کند.

حمیدرضا حاجی بابایی روزهای عجیبی را پشت سر گذاشته است.ابتدا گفتند او رای نیاورده است . نتایج شمارش آرا حکایت از آن داشت که به او رتبه ششم دست یافته است. او 991 رای داشت و پرویز فتاح 994 رای. برهمین اساس در ساعات اولایه او را جزو محذوفان انتخابات هیات رییسه اعلام کردند.

هنوز ساعتی از پایان نشست جمنا نگذشته بود که خبرهایی مبنی بر اعتراض پرویز فتاح در محافل سیاسی و رسانه ای نقل شد. ابتدا مشاور او و سپس روابط عمومی کمیته امداد اعلام کردند که او از ابتدا هم بنا نداشته که باشد . خبرهای دیگری هم بود که تماس های تندی بین او و مسئولین جمنا برقرار شده است.

از همان زمان انتشار رسمی بیانیه تلقی این بود که حاجی بابایی جایگزین او خواهد شد. رسانه‌های اصولگرا حتی خبری هم منتشر کردند مبنی بر قطعی شدن جایگزینی حاجی بابایی.ناگهان اما در پشت صحنه اتفاقات دیگری رخ داد .

خبرنگار نامه نیوز مطلع شده است که گویا تماس هایی از سوی مسئولان جمنا با حاجی بابایی برقرار شده و به او می گویند فار انتخابات و انتخاب 5 نامزد به پایان رسیده و چون انصراف فتاح بعد از اعلام آرا بوده از این پس کار جمنا با همین 4 نامزد ادامه پیدا می کند .

خبرنگار نامه نیوز همچنین گزارش داده است که در این چند روز اما اتفاقات مهم دیگری هم افتاده است. بر اساس این گزارش حاجی بابایی در این چند روز لحن ناراحت و معترض داشته و حتی گفته شد که او یک نامه اعتراضی هم نوشته و خواستار بازشماری آرا است. فشارها زیاد می‌شود و در نهایت هیات رییسه بازشماری آرا را می پذیرد.

شب گذشته اعلام شد که در شمارش آرا اشتباهی رخ داده بوده و حاجی بابایی از ابتدا هم جزو 5 نامزد اصلی بوده است. جمنا رسما اعلام کرده که حاجی بابایی جزو 5 نامزد برگزیده است . ا

امروز اما حمید رضا حاجی بابایی در اظهار نظری پاسخ های جالبی به سوالات انتخاباتی مرتبط با جمنا داده است . او به اين سوال كه مگر راي‌گيري درباره كانديداهاي جمنا الكترونيك نبود؟ چطور اشتباه صورت گرفت كه ديشب ليست نهايي تغيير كرد؟، پاسخ روشني نداده و گفته است: اين را از سخنگوي جمنا بپرسيد، من كه نبايد پاسخ بدهم! من اصلا مسئول اين كار نيستم.

وزير آموزش و پرورش دولت احمدي نژاد، در پاسخ به اينكه با توجه به بيانيه حجت الاسلام رئيسي و تاکيدش بر نامزدي مستقل، فكر مي كنيد او در چارچوب جمنا مي‌ماند يا خير؟، اظهار كرد: يعني من به جاي آقاي رئيسي جواب بدهم! سوالي بپرس كه به من ربط داشته باشد!

او درباره اينكه آيا حاضر است در صورت لزوم به نفع رئيسي كنار برود، پاسخ كوتاهي داد و حاضر نشد مصاحبه را ادامه دهد. او گفت: اين هم سوال است؟‌ از يك كانديدا اين سوال را مي پرسند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
0
جالب بود کسی که بار تمام دوستان رادرایمدت بدوش می کشید ودر تلویز یون پای ثابت خیلی از برنامه هابود حالا حتی دربیبن دوستان خودش هم بادست کاری ارا پنجم شده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین