کد خبر: ۴۴۴۷۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

تبرئه‌دانش‌آشتیانی ازاتهامات،فریادنماینده نزدیک به جبهه‌پایداری رادرآورد/نصیحت‌پزشکیان به قوه‎قضاییه

پس از آنکه براساس گزارش کمیسیون اصل نود،‌ مشخص شد دانش آشتیانی پس از وزارت سمتی در شرکت‌های خصوصی ندارد، یک نماینده نزدیک به جبهه پایداری زبان به اعتراض گشود و پزشکیان هم در پاسخ به او و خطاب به قوه قضائیه گفت: نباید چیزی که معلوم نیست، رسانه‌ای شود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرآنلاين، پس از قرائت گزارش كميسيون اصل نود در مورد وزير آموزش و پرورش (اينجا)، جبار كوچكي نژاد اولين نماينده‌اي بود كه زبان به گلايه از اين گزارش گشود.

او در تذكري خطاب به پزشكيان كه رياست مجلس را برعهده داشت، گفت: همه شما را به عنوان آدم منصف مي‎شناسند، اولا اينكه گزارش در دستور كار نبود،‌ دوما آقاي محمدي گزارش را به شكلي ارائه داد كه معلوم نيست چه پيش آمد. آقاي رئيس! فرهنگيان از وزير گله مند هستند، ‌بحث صندوق فرهنگيان، قاچاق كالا و بحث سند 2030. برخلاف گزارشي كه رئيس كميسيون اصل نود داد،‌ چطور ايشان مي‎گويد من استعفا دادم اما هنوز در جلسات آنها شركت مي‎کند و حق امضا دارد؟ معلوم است كه همه اين ها صوري بوده!كميسيون بايد چيزي را قرائت كند كه موضوع روشن شود نه اينكه نفهميم چه شد.

پزشكيان در پاسخ به اين تذكر توضيح داد: گزارش را بر اساس آنچه که آقاي لاريجاني گفتند بررسي شود؛ با مشورت در هيات رئيسه، در دستور کار قرار داديم. اين گزارش كميسيون اصل نود است. اگر هم جرمي رخ داده است به جاي اينكه ما آن را رسانه‎اي كنيم،‌ بايد قوه قضائيه مجرم را محاكمه كند. اما درباره اينكه مي‎گوييد چيزي معلوم نشده است،‌ بايد بگويم اينکه موضوعي را رسانه اي كنند و كم و زياد بگويند،‌ منصفانه و درست نيست،. هم كميسيون اصل نود و هم قوه قضائيه اگر جرمي رخ داده است به جاي اينكه آن را رسانه اي كنند،‌ بر اساس قانون برخورد كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
2
وای بر حال تهمت زنندگان
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین