کد خبر: ۴۵۷۷۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

آخرین وضعیت پرونده حمله‌کنندگان به رییس جمهور در روز قدس

استاندار تهران بر ضرورت تسریع در شناسایی و برخورد با عوامل هتک حرمت رییس جمهوری در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، سیدحسین هاشمی درباره آخرین وضعیت پیگیری ماجرای هتک حرمت  رییس جمهور در روز قدس،  گفت:  دادستانی پیگیر این موضوع است و ما نیز در استانداری پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم.
 
وی با بیان اینکه دادستان تهران مواردی را در این زمینه اعلام کرده است، تصریح کرد: تعدادی از این افراد شناسایی و به تدریج در حال احضار شدن هستند که تاکنون سه نفر از این افراد احضار شده و مابقی نیز احضار خواهند شد.
 
استاندار تهران با تاکید بر ضرورت برخورد با عاملان این اتفاق گفت: امیدواریم که این افراد شناسایی و در سریع‌ترین زمان ممکن به به اتهامات آنان رسیدگی و براساس قانون با آنان برخورد شود.
 
هاشمی همچنین درباره سرانجام افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: این موضوع مستقیما به استانداری مربوط نمی‌شود. فرمانداری با این موضوع مخالفت کرده بود که مساله به شورای حل اختلاف ارجاع و پس از آن افزایش قیمت قیمت‌ها ابلاغ شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
0
0
باید با عامل اصلی این ماجرا برخورد قاطع در حضور مردم شود نه چند نفر که گوش به فرمان یک شخص خاص بوده اند موضوع را باید از دید سطحی نگاه نکنید بلکه ریشه این موضوع مهم را پیگیری کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
0
0
حالشون که خوبه دلواپسان دلواپس نباشند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین