کد خبر: ۴۸۱۲۰۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

تجدید جلسه رسیدگی به پرونده «مرتضوی» در بخش کهریزک/عدم حضور مرتضوی به دلیل بیماری

طبق گفته وکلای اولیای‌دم روح‌الامینی، جلسه دادگاه تجدیدنظر پرونده سعید مرتضوی در بخش کهریزک، به دلیل عدم حضور تجدیدنظرخوانده (سعید مرتضوی) تجدید شد.
آفتاب‌‌نیوز : طاهری و کمالی وکلای اولیای‌دم روح‌الامینی پس از خروج از شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر استان تهران، در جمع خبرنگاران گفتند: دادگاه، سی‌ام آبان ماه را برای رسیدگی مجدد به این پرونده تعیین کرد.

به گزارش ایسنا، اولیای دم روح الامینی گفت: طبق دعوت در وقت مقرر همراه وکلا حاضر بودیم و به علت اینکه تجدیدنظر خوانده - آقای سعید مرتضوی - حضور نداشتند و به جهت بیماری گواهی پزشکی ارائه داده بودند، دادگاه برای نزدیک‌ترین فرصت در ماه آینده تجدید شد.

روح الامینی با بیان اینکه این پرونده توسط قضات متعدد در مراحل مختلف مورد رسیدگی قرار گرفته است، گفت: در دادگاه تجدیدنظر در حال حاضر آقای شیری و آقای ملک‌رئیسی به عنوان قضات پرونده حضور دارند.

طاهری یکی از وکلای اولیای دم روح‌الامینی در ادامه عنوان کرد: آقای سعید مرتضوی در این پرونده وکیلی نداشتند، ولی در پرونده تامین اجتماعی وکیل ایشان آقای جعفری بوده و دیروز گواهی پزشکی ارائه داده‌اند.

وی افزود: در این پرونده از ابتدا خود آقای مرتضوی دفاع کرد.

طاهری خاطرنشان کرد: تاریخ رسیدگی بعدی سی‌ام آبان ماه اعلام شد. با توجه به اینکه پس از گذشت بیش از 8 سال رسیدگی به پرونده ادامه دارد این پرونده به جلد 32 رسیده است و 15 هزار صفحه دارد. مطالب بارها گفته شده است. ان‌شاءالله با توجه به سرعت خوبی که قوه قضائیه در سال‌های ابتدایی در دادگاه انتظامی قضات داشته، در بخش انتهایی هم به جمع‌بندی برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین