کد خبر: ۴۸۹۴۴۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

درصورت جذب بازیکن جدید 10 بازیکن را کنار می گذارم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ابراز نارضایتی از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در صورت جذب بازیکن در تیم، 10 نفر از بازیکنان فعلی ملوان را کنار می گذارم.
آفتاب‌‌نیوز :
 نادر دست نشان غروب سه شنبه در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر تیم فوتبال گل گهر سیرجان اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و تیم حریف در کارهای دفاعی حساب شده عمل کرد.

وی با اشاره به دفاع مستحکم تیم گل گهر سیرجان افزود: ملوانان در خط دفاعی و در هفته های قبل هم اشتباهات بازی امروز را انجام داده بودند و در این خصوص به آنها تذکر و هشدار داده بودم.
دست نشان با اعلام نارضایتی از عملکرد بازیکنانش در خط دفاعی و حمله تیم ملوان تصریح کرد: با وجود دست یافتن به چند موقعیت ، به دلیل تعلل بازیکنان و کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه نتوانستیم به گل دست یابیم .

وی آخرین استراتژی خود در هدایت تیم را انجام بازی مستقیم عنوان و اظهار کرد: گوش ندادن به حرف مربی ربطی به مسائل تاکتیکی ندارد و ناشی از عدم آمادگی ذهنی بازیکنان است.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با اشاره به ناکامی در جذب چند بازیکن در ابتدای فصل به‌دلیل مشکلات مالی تیم افزود: ملوان آبروی من است و یقه بازیکنان بی‌تفاوت را می‌گیرم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان ساعت 14 و 30 امروز میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد و با کسب این تساوی و با مجموع 17 امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور جای گرفت .

ملوانان در ادامه رقابتها ساعت 14 و 15 دقیقه روز سه شنبه 30 آبان ماه جاری میهمان تیم خونه به خونه بابل هستند و گل گهر سیرجان در همین روز میزبان تیم راه آهن خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین