کد خبر: ۴۹۰۰۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

آقای دبیرکل اصولگرا! کلاهتان را بگذارید بالاتر، بدتر از این چه می خواستید؟

محمد مهاجری، چهره سیاسی اصولگرا در مطلبی در کانال تلگرامی اش نوشت؛هربارگفته ام بعضی از ما اصولگرایان خاک اصولگرایی را به توبره کشیده ایم،رگ گردن دوستان اصولگرا بیرون می زند . اما از بدشانسی، پشت سر هم برایش شاهد پیدا می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
خانم فاطمه رهبر نماینده موتلفه ای مجلس قبل، در کانال تلگرامش نوشته که روحانی جشن تولد گرفته و حین جشن زلزله آمده و استاندار کرمانشاه به جهانگیری زنگ زده که کمک کنید و او هم گفته بگذار برای فردا که جشن تولد تمام شده باشد.

حالا کاشف به عمل آمده که خسن و خسین هرسه دختران مغاویه اند! نه استاندار به جهانگیری زنگ زده، نه جهانگیری گفته فعلا در مراسم جشنم و مهمتر اینکه نه اصلا جشنی برقرار بوده!
آقای حبیبی دبیرکل محترم حزب موتلفه اسلامی!کلاهتان را بگذارید بالاتر. غارت اصولگرایی به شورای مرکزی تان هم رسیده. مبارک است حاج آقا!

موتلفه هنوز هم متدین ترین تشکل در میان ما اصولگراهاست. وقتی دروغ و تهمت به این بزرگی از قلم یک عضو ارشد حزب سر می زند، وای به حال ....
خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
1
من كه سابقهء كامل جمعيتهاي مؤتلفه تا حزب شدنش را به طور كامل وشايد خيلي بيشتر از بعضيها ميدانم و ميشناسم ! مؤتلفه عليرغم اينكه اولين تشكل اصولگرائي و پدر اصولگرائيست ! عدم توفيقش در به دست گرفتن رهبري اصولگرا ها و در به دست اوردن پست هاي دولتي ونيز مجلس شورا (البته در بعضي از دوره هاي مجلس ، يك تا دو وسه كرسي به دست آورد ! ) بعدا كه بعضي از جريانهاي غير اصولگرا ، امّا طالب قدرت ، ديگر جايي براي مؤتلفه در جماعت اصولگرا نماند ! اما اينها با استعفاي مرحوم عسكراولادي وآوردن افراد جديدي از جمله اقاي محمد نبي حبيبي كه سابقه اي در مؤتلفه نداشت وبعضي ديگر در شوراي مركزي حزب مؤتلفه مثلا دست به جوانگرائي زدند !! تا در جامعه و اصولگرايان جديد جايگاهي براي خود پيدا كنند ! با رئيس جمهور شدن احمدي نژاد همين دبيركل جديد رسما از احمدي نژاد خواست براي پست هاي وزارتي ، از مؤتلفه استفاده كند ، با بي اعتنايي احمدي نژاد به اين خواست باز اقاي حبيبي پيشنهاد پست هاي مياني از احمدي نژاد را درخواست نمود وحتي دست به ايجاد بانك نيروهاي مديريتي در سراسر كشور زد ! اما باز مقبول نيفتاد ! حالا هم براي اينكه زنده بودن مؤتلفه را به مردم ياد اور شود اين حركت مورد اعتراض خانم فاطمهء رهبر را مرتكب شد ! كه در واقع صلي ترين شناسهء مؤنلفه (دين باوري ) را هم بر باد داد !
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین