کد خبر: ۴۹۸۷۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱

معاون استاندار همدان: فراخوان ضدانقلاب در همدان و ملایر نافرجام ماند/تعدادی هم دستگیر شدند

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از نافرجامی فراخوان ضدانقلاب به منظور تجمع برای موضوعات ساختارشکنانه شامگاه امروز در همدان و ملایر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدسعید شاهرخی ، منطقه همدان، اظهار کرد: در پی فراخوان ضدانقلاب از طریق فضای مجازی برای سوء استفاده از برخی موضوعات در ملایر و همدان فراخوان کردند.

وی افزود: در ملایر به هیچ عنوان از این موضوع استقبال نشد و تجمع صورت نگرفت و در همدان هم محل اعلام شده در کانالها پیاده راه بوعلی(خیابان بوعلی) بود که بخودی خود جمعیت زیادی دارد و افراد موجود ارتباطی با معترضان ندارد.

وی افزود: تعداد محدودی آمدند تا از جمعیت حاضر سوء استفاده کنند اما مردم همدان با آنها همراهی نکردند.

وی ادامه داد: مردم از تعداد محدودی که قصد طرح موضوعات انحرافی و ساختارشکنانه داشتند فاصله گرفتند و با دخالت نیروی انتظامی و بدون اینکه موضوع خاصی به وجود بیاید این افراد متفرق شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به اینکه جمعیت در پیاده راه بوعلی در حالت عادی زیاد است، تصریح کرد: در خیابان بوعلی به صورت عادی در ساعت بیش از هزار نفر عبور و مرور می کنند.

وی خاطرنشان کرد: عده قلیلی که قصد اذیت مردم و تخریب داشتند قبل از هر اتفاقی با ورود به موقع نیروی انتظامی متفرق شده و تعدادی هم دستگیر شدند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناسناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
0
0
حالت خوش نيست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین