کد خبر: ۵۰۵۹۱۲
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲

توکلی: در مساله برجام مجاهدت و مقاومت بسیار مهم بوده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نباید در مساله برجام تا این حد انتظار در بین مردم ایجاد می‌کردیم، گفت: رهبری همواره تاکید داشتند که ما نباید فریب دشمن را بخوریم.
آفتاب‌‌نیوز :
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی که در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در برجام ما به دنبال همه آنچه که بوده‌ایم به دست نیاورده‌ایم، گفت: دولت نباید در مساله برجام تا این حد انتظار ایجاد می‌کرد. ما در مذاکرات با یک دشمن مکار طرف بودیم و سابقه آنها همیشه با ما بد بوده است. رهبری نیز همواره بر این موضوع تاکید داشتند که فریب دشمن را نخورید.

وی ادامه داد: دولتمردان ما امید داشتند که باقی مسائل نیز حل و فصل شود اما این انتظار واقع نشد. امروز مراوده کشور ما با سایر کشورها راحت‌تر شده اما هنوز در جابجایی پول دچار مشکل هستیم.

به گزارش ایسنا، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که آقای عراقچی گفته که ارتقاء موقعیت منطقه‌ای ایران ناشی از برجام است، گفت: من این نظر آقای عراقچی را قبول ندارم و این جزء آن دسته از اغراق‌هایی است که می‌کنند البته مذاکرات بی‌تاثیر نبوده اما آنچه این راه را باز کرد مجاهدت و مقاومت بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین