کد خبر: ۵۰۹۰۰۲
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

واکنش لاریجانی به تذکر قاضی‌پور درباره طرح سوال و استیضاح در مجلس

رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به صحبت نماینده ارومیه مبنی بر اینکه اجازه طرح سوال از رییس‌جمهور و استیضاح‌ها در مجلس مطرح شود، گفت: آقای قاضی‌پور خلاف نفرمایید، شما هر وقت بخواهید می‌توانید سوال و استیضاح مطرح کنید.
آفتاب‌‌نیوز :
علی لاریجانی در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه ۹۷ در بخش هزینه‌ای در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه) در واکنش به صحبت‌های قاضی‌پور مبنی بر اینکه اجازه طرح سوال از رییس‌جمهور و استیضاح داده شود، گفت: آقای قاضی‌پور مدام این موضوع را نگویید، شما می‌توانید هر وقت که خواستید استیضاح و سوال را مطرح کنید.

وی یادآور شد: شما یک سوال درباره دریاچه ارومیه داشتید، خودتان اینجا در جایگاه هیات رییسه آمدید و گفتید جلسه بگذارم. من هم جلسه گذاشتم و متقاعد شدید حال اگر نمی‌خواهید همین امروز بروید و سوال و استیضاح بنویسید و اینقدر تکرار نکنید.

رییس مجلس خطاب به قاضی‌پور، گفت: آقای قاضی‌پور خواهش می‌کنم در صحبت‌ها خلاف نفرمایید. شما تنها یک مورد از من آن هم درباره دریاچه ارومیه خواستید جلسه بگذارم، من هم وقت گذاشتم و جلسه گذاشتم. نمی‌خواستید می‌گفتید که جلسه‌ای هم برگزار نمی‌شد چرا منت سر کسی می‌گذارید. اکنون نیز می‌توانید هر وقت که بخواهید سوال و استیضاح را مطرح کنید.

نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در خلال مخالفت با بندی از لایحه بودجه خطاب به رییس مجلس،‌ گفت: اجازه دهید سوال از رییس‌جمهور و وزرا و استیضاح‌ها در صحن علنی مجلس مطرح شود و با مفاسد اقتصادی مبارزه صورت گیرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین