کد خبر: ۵۱۲۸۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹

شب تلخ ومبلی به روایت پوچتینو

سرمربی تاتنهام از شکست برابر یوونتوس بسیار ناراحت است. او تیمش را شایسته این شکست نمی داند.
آفتاب‌‌نیوز :
 تاتنهام با شکست دو بر یک برابر یوونتوس در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دور رقابت ها حذف شد این درحالی بود که شاگردان پوچتینو بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام از شکست تیمش برابر یووه بسیار ناراحت است. او بعد از بازی گفت: مشکل ما کمبود تجربه و نداشتن تمرکز نبود. آیا باید بیش از این فرصت گلزنی روی دروازه یوونتوس خلق می کردیم؟ شما به فرصت های گلزنی ما نگاه کنید. باید دلیل این شکست را پیدا کنیم.

او ادامه داد: گاهی اوقات برای پیروز شدن نیاز به شانس است. شب تلخی را پشت سر گذاشتیم با این حال به تیم  خود افتخار می کنم. در هر دو دیدار بهتر از یوونتوس بودیم. در سه دقیقه همه چیز تمام شد. این یک ناامیدی واقعی است. با این حال از نظر کیفیت و بازی بهتر از حریف بودیم. من به رویا پردازی خود با تاتنهام ادامه می دهم.

پوچتینو در ادامه سخنانش گفت: من به فلسفه و سبک بازی خود احترام می گذارم. به هر حال برابر یوونتوس همیشه احتمال پیروزی و شکست وجود دارد. ما خوب بازی کردیم اما بازنده شدیم و از فرصت های خود به خوبی استفاده نکردیم. یووه از سه فرصت دو گل زد. ما این همه فرصت گلزنی داشتیم اما تنها یک گل زدیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت،سرمربی آرژانتینی تاتنهام در پایان سخنان خود گفت: همه ما از این شکست احساس ناامیدی داریم. نباید اینگونه بازی را واگذار می کردیم. یوونتوس در سه سال اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده است و این نشان می دهد که آنها به خوبی می دانند که چگونه در این رقابت بازی کنند. یووه در دیدار امشب تیمی قاتل نشان داد. ما اصلا شایسته این شکست نبودیم. اگر از فرصت های خود به خوبی استفاده می کردیم الان وضعیت متفاوت بود. امیدوارم که در آینده بهتر و موفق تر ظاهر شویم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین