کد خبر: ۵۲۱۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

نوروزی با اشاره به فیلترینگ تلگرام: حکم قاضی عادل حکمی است که حتی رهبری و رئیس قوه قضائیه باید به آن تمکین کنند

یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه چرا رئیس‌جمهور در برابر حکم مربوط به فیلترینگ تلگرام می ایستند و گلایه می کنند، گفت: حکم قاضی عادل حکمی است که حتی رهبری و رئیس قوه قضائیه در مقابل آن باید تمکین کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن نوروزی در نطق میاندستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس خطاب به جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور گفت: شما در تلویزیون اعلام کردید نرخ دلار ۴۲۰۰ تومان محاسبه می شود؛ چه کسی تاکنون با این رقم دلار تهیه کرده است؟

وی افزود: بنده می گویم چرا باید مبادلات را با دلار انجام دهیم؟ ما می توانیم با کشورهای گوناگون با پول خود آنها مبادله کنیم.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه قانون معیار همه است و همه باید آن را رعایت کنند و ما از بی‌قانونی ضرر می کنیم، گفت: از قانون حسابرسی اموال مسئولین سه سال است که می‌گذرد. تدوین آیین نامه آن در اختیار رئیس قوه است.

نوروزی همچنین بیان کرد: چرا ستاد کل در عمل به قانون کسر خدمت و توافق انجام شده، سر باز می زند. به چه دلیلی؟ این فرار از قانون و قانون گریزی چه چیزی را حل می کند. انتظار می‌رود به همه احکام برنامه ششم به ویژه ۵۰ حکم مربوط به ایثارگران عمل شود.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه بیان کرد: مسئله بیکاری از جمله موضوعاتی است که آیا نباید برای آن فکر کنیم؟ مسئولان کشور همه باید به فکر باشند تا مشکل بیکاری در  جامعه حل شود.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به مسئله فیلترینگ تلگرام هم اظهار کرد: از رییس جمهور انتظار می رود اگر یک بازپرس شجاع حکمی  را برای انسداد تلگرام صادر کرده است، چرا رئیس‌جمهور می ایستند و گلایه می کنند. حکم قاضی عادل حکمی است که حتی رهبری و رئیس قوه قضائیه باید در مقابل آن تمکین کنند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین