کد خبر: ۵۲۳۰۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
کسانی‌که قصد تسویه حساب سیاسی با دولت دارد، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

عضو مجلس خبرگان: مذهبیون به فکر تسویه حساب با دولت نباشند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که به اسم انقلاب، اسلام، خون شهدا و ایثارگران قصد تسویه حساب با دولت دارند، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و بدانند اگر دشمن پیروز شود، ریشه آنها را هم می‌زند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‎الله سید هاشم بطحایی گلپایگانی با تأکید بر اینکه برجام نباید فرصتی برای تسویه حساب های سیاسی با دولت شود، گفت: 40 سال دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست. آمریکایی ها قبل از انقلاب منابع هنگفتی از ایران را به یغما می بردند و کشور به لحاظ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی در دست آنها مچاله شده بود. حتی ارتش بلد نبود، یک فشنگ بسازد و از خود چیزی نداشت.

وی افزود: مردم با ساقط کردن رژیم وابسته پهلوی، ایران را از دست استعمار آمریکا بیرون آوردند. بنابراین طبیعی است که مقامات سیاسی واشنگتن خواه دموکرات و خواه جمهوری خواه، وقتی سرکار می آیند، عصبانی باشند و خیلی راحت نیز با این عصبانیت کنار نیایند.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: در مسیر پیروزی، حفظ و حراست از انقلاب خیلی ها مایه گذاشتند و ایثار جانی و مالی کردند تا امروز ملت ایران در دنیا سربلند و با عزت است. پس، از این به بعد نیز باید در مقابل ابرزورگویان با قامت رشید ایستاد. ایرانی اعم از مذهبی و غیرمذهبی باید براساس غیرت وطنی در حفظ میراث گران‎بهای انقلاب اسلامی بکوشد و همه مشت محکم و ید واحد در مقابل بیدادگری آمریکا باشند.

وی افزود: شایسته نیست، کسانی که ادعای مذهبی بودن، دارند زحمات شهدا، ایثارگران و سابقون انقلاب را نادیده بگیرند و در وضعیتی که آمریکا از برجام خارج شد بخواهند این اتفاق را مستمسکی برای تسویه حساب با دولت قرار دهند. آنها با چه کسی می خواهند تسویه حساب کنند با خدا، پیامبر و امام زمان؟ پس به کسب رضایت خدا فکر کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار ملت ایران هستند، تأکید کرد: کسانی که به اسم انقلاب، اسلام، خون شهدا و ایثارگران قصد تسویه حساب با دولت دارند، آب به آسیاب دشمن می ریزند و بدانند اگر دشمن پیروز شود ریشه آنها را هم می زند.

بطحایی اظهار کرد: البته بخشی از جامعه نیز مذهبی نیستند و با اسلام کاری ندارند، اما آنها نیز باید به حفظ استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور فکر کنند. چون امروز وقت تسویه حساب نیست. اگر شورش و ناامنی به وجود آید، دودش در چشم خودشان می رود. چنین کسانی همانطور که آمریکا در دنیا ننگین و بی اعتبار و پیمان شکن است، آنها نیز بی اراده، بی آبرو و بی اعتبار می شوند. چون روزی داد از استقلال و آزادی می زنند اما امروز به دامن دشمن برگشتند و با دست خود نا امنی ایجاد می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در مجموع بخش مذهبی جامعه نباید حتی فکر تسویه حساب سیاسی از مغزش هم بگذرد؛ چون چوبش را می خورد و غیرمذهبیون نیز براساس آزادگی و مردانگی باید به امنیت و استقلال کشور فکر کنند.

خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین